hvad koster det for jer at blive forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
13 svar
3 synes godt om
29. november 2013

Anonym trådstarter

der da slet ikke er nogen der skal vide vi tænker på barn sammen skriver jeg anonym .

Hvad har i brug af penge på det..
vi har været ud at kigge her for noget tid siden og hvis vi slet ikke kigger på prisen ind vi vælger ligger vi med alt og mener alt
fra tøj seng skråstol højstol bad ja alt...

så ligger vi lige omkring 30.000

det er ikke noget der ikke kan lade sig gøre at bruge for os på det og til den pris får vi 100 hvad vi vil have...

skal siges det er også med 100 det helt sidste barn vi skal have..

vi har i alt 5 børn men kommer alle fra tidliger forhold jeg har to og han har 3..

men vi ønsker os en sammen og kun en (altså hvis der ikke er to i først hug så tager vi det med)

ville i gøre det hvis i stod i det sted som vi gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

der da slet ikke er nogen der skal vide vi tænker på barn sammen skriver jeg anonym .

vi har været ud at kigge her for noget tid siden og hvis vi slet ikke kigger på prisen ind vi vælger ligger vi med alt og mener alt

det er ikke noget der ikke kan lade sig gøre at bruge for os på det og til den pris får vi 100 hvad vi vil have...

vi har i alt 5 børn men kommer alle fra tidliger forhold jeg har to og han har 3..

men vi ønsker os en sammen og kun en (altså hvis der ikke er to i først hug så tager vi det med)

Vi har indtil videre brugt ca. 2400 og mangler ikke meget, så vi ender nok med at bruge 4.500 - 5.000 ialt.... men indtil videre har vi hellere ikke købt noget fra ny...

Anmeld

30. november 2013

Christabelle

Vi har købt alt fra nyt og har brugt ca 23-25.000

Anmeld

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det kan jeg ikke huske, men slet slet ikke i den prisklasse. Vi var gode til at benytte os af den blå avis og loppemarkeder
Hvorfor nyt når det er sidste barn? Jeg tænker bare så kan man ikke engang gemme til flere børn.
Men altså hvis I har lyst til at købe alle de fine ting og jeres økonomi kan bære det, så gør I da bare det

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det kan jeg ikke huske, men slet slet ikke i den prisklasse. Vi var gode til at benytte os af den blå avis og loppemarkeder
Hvorfor nyt når det er sidste barn? Jeg tænker bare så kan man ikke engang gemme til flere børn.
Men altså hvis I har lyst til at købe alle de fine ting og jeres økonomi kan bære det, så gør I da bare det

Vi ha jo begge børn med en anden end sammen og begge min børn måtte jeg intet nyt få jeg var rigtig ked den mand jeg var sammen med ja han brug alle penge op for han kendt jo folk vi bare kunne få af eller til meget billig penge...
min mands er noget ældre og han har ikke haft dem som små andet end hver anden weekend...
vi ønsker os et kærligheds barn sammen og vi har muligheden for at bruge de penge uden de stor betydninger for os..
der er personlig grunde til vi kun ønsker en mere (men som skrevet først er der to første gang tager vi dette)
tror måske at når ingen af os havde muligheden for det ved de andre børn er nok derfor vi ønsker det

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Vi har købt alt fra nyt og har brugt ca 23-25.000

Rat at høre andre os bruger den pris klasse

Anmeld

30. november 2013

PernilleogLouis

Vi brugte 30000 inden han kom - inden for det første halve år nok 10000 mere på udstyr - købte alt fra nyt 

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Vi brugte 30000 inden han kom - inden for det første halve år nok 10000 mere på udstyr - købte alt fra nyt 

Ok vi vil nemlig os købe alt helt fra nyt og ja vi ved hvad vi vil have og så noget som baby alarm har vi stor krav til da vi bor på en gård og der er jo ting der skal laves os når den lille sover vi har en 6 heste osv..
ja der mange ting

Anmeld

30. november 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Ok vi vil nemlig os købe alt helt fra nyt og ja vi ved hvad vi vil have og så noget som baby alarm har vi stor krav til da vi bor på en gård og der er jo ting der skal laves os når den lille sover vi har en 6 heste osv..
ja der mange ting

ja det hele koster bare så det løber hurtigt op

Anmeld

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi ha jo begge børn med en anden end sammen og begge min børn måtte jeg intet nyt få jeg var rigtig ked den mand jeg var sammen med ja han brug alle penge op for han kendt jo folk vi bare kunne få af eller til meget billig penge...
min mands er noget ældre og han har ikke haft dem som små andet end hver anden weekend...
vi ønsker os et kærligheds barn sammen og vi har muligheden for at bruge de penge uden de stor betydninger for os..
der er personlig grunde til vi kun ønsker en mere (men som skrevet først er der to første gang tager vi dette)
tror måske at når ingen af os havde muligheden for det ved de andre børn er nok derfor vi ønsker det

Det kan jeg godt forstå
Og igen hvis jeres økonomi kan bære det, jamen så shop løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.