Hold da ferie hvor jeg føler mig bleg på dette tidspunkt af året!! Og når manden så kommer med kommentaren "du er sørme blevet bleg på det seneste" må jeg gøre noget ved det 
Jeg kan ikke få mig selv til at tage i solarium... Ville nok ligge der og tænke "kræft, kræft, kræft" hele tiden(tak til sundhedsstyrelsen).... Så jeg må finde en anden løsning 
Jer der bruger selvbruner, hvilket mærke fungerer bedst? Jeg har ALDRIG prøvet det før, så nogle gode råd til en nybegynder ville også blive taget imod med kyshånd 
Før jeg blev mor brugte jeg selvbruner i mange år - har faktisk tænkt på at gå i gang igen, for jeg er fra naturens side næsten sort-håret og har mørkerøde læber, hvilket resulterer i at jeg ligner en vampyr om vinteren.
Min bedste metode består i; tør skrub med hamphandske inden bad, skrubbecreme af salt, olie og vand i badet ( imens balsamen sidder i håret) og selvbruner med lotion, fx Dove, efter bad. Hvis huden skal være lidt mørkere, så alm. selvbruner efter Dove. Jeg har prøvet mange mærker, synes Lancomes er rigtig god, men dyr... L'oreals er også fine. 
Anmeld