Bruger i selvbruner? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
8 svar
2 synes godt om
29. november 2013

mor88

Hold da ferie hvor jeg føler mig bleg på dette tidspunkt af året!! Og når manden så kommer med kommentaren "du er sørme  blevet bleg på det seneste" må jeg gøre noget ved det

Jeg kan ikke få mig selv til at tage i solarium... Ville nok ligge der og tænke "kræft, kræft, kræft" hele tiden(tak til sundhedsstyrelsen).... Så jeg må finde en anden løsning

Jer der bruger selvbruner, hvilket mærke fungerer bedst? Jeg har ALDRIG prøvet det før, så nogle gode råd til en nybegynder ville også blive taget imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

justagirl

Dove er rigtig godt! fungere fint for mig!

Anmeld

29. november 2013

Kløver

Bruger hverken sol, selvbruner eller noget andet. Synes hurtigt man kommer til at se så kunstig ud, og de lugter grint så tror ikke man skal spare og købe den billigste.

Læste dog engang at man med fordel kunne tynde selvbruneren op i alm lotion og smøre på huden, det skulle gøre det mere naturligt at se på, og undgå plamager og at man skaller

Anmeld

29. november 2013

justagirl

Maja84 skriver:

Bruger hverken sol, selvbruner eller noget andet. Synes hurtigt man kommer til at se så kunstig ud, og de lugter grint så tror ikke man skal spare og købe den billigste.

Læste dog engang at man med fordel kunne tynde selvbruneren op i alm lotion og smøre på huden, det skulle gøre det mere naturligt at se på, og undgå plamager og at man skaller

nemlig rigtigt.. det lugter ikke særlig rart.. uanset hvilken man bruger!

http://lpmf.lilypie.com/q9Mgp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Premature Baby tickers" /></a>

Anmeld

29. november 2013

Wik

Never ever, don´t do it. Brug noget kinderrødt hvis du mangler lidt glød

Anmeld

29. november 2013

mor88

Wik skriver:

Never ever, don´t do it. Brug noget kinderrødt hvis du mangler lidt glød

Haha :p tror mest det er arme og ben der har behov for lidt ekstra glød men tak måske man bare skal være stolt af at være den man er selv om jeg godt kan misunde dem, der ikke har de samme über nordiske isdronning gener som mig

Anmeld

29. november 2013

lycly

mor88 skriver:

Hold da ferie hvor jeg føler mig bleg på dette tidspunkt af året!! Og når manden så kommer med kommentaren "du er sørme  blevet bleg på det seneste" må jeg gøre noget ved det

Jeg kan ikke få mig selv til at tage i solarium... Ville nok ligge der og tænke "kræft, kræft, kræft" hele tiden(tak til sundhedsstyrelsen).... Så jeg må finde en anden løsning

Jer der bruger selvbruner, hvilket mærke fungerer bedst? Jeg har ALDRIG prøvet det før, så nogle gode råd til en nybegynder ville også blive taget imod med kyshånd

Som nybegynder synes jeg du bør starte med servietterne. Med almindelig selvbruner lotion kan man hurtigt komme for mege på og ikke få det smurt ordentligt ud - og det giver et ok grimt resultat

Personligt bruger jeg kun selvbruner om sommeren og kun på benene. Mine ben nægter at tage imod farve og det ser jævnt dumt ud med blege ben som det eneste hele sommeren Jeg bruger sunspa, synes den er super god

Husk at brug latex handsker

Anmeld

29. november 2013

Wik

mor88 skriver:

Haha :p tror mest det er arme og ben der har behov for lidt ekstra glød men tak måske man bare skal være stolt af at være den man er selv om jeg godt kan misunde dem, der ikke har de samme über nordiske isdronning gener som mig

Ja, også kan vi nyde vores hud når solen kommer tilbage. Uden det sure, er det søde ikke så sødt. 

Anmeld

30. november 2013

Studerendemor

Før jeg blev mor brugte jeg selvbruner i mange år - har faktisk tænkt på at gå i gang igen, for jeg er fra naturens side næsten sort-håret og har mørkerøde læber, hvilket resulterer i at jeg ligner en vampyr om vinteren. 

Min bedste metode består i; tør skrub med hamphandske inden bad, skrubbecreme af salt, olie og vand i badet ( imens balsamen sidder i håret) og selvbruner med lotion, fx Dove, efter bad. Hvis huden skal være lidt mørkere, så alm. selvbruner efter Dove. Jeg har prøvet mange mærker, synes Lancomes er rigtig god, men dyr... L'oreals er også fine. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.