Fjernvarmen bliver dyre til næst år 2014??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2013

Anonym trådstarter

Hejsa herinde

jeg har hørt lidt om nye regler som træder i kraft til næste år 2014 at fjernvarmen stiger, så det vil rent faktisk sige at vi skal til at give mere for at skrue op for varme. Der 

men hvad så med huslejen så stiger den vel osse 

f.u.c.k vi har allerede en meget dyr husleje.... Omkring. 6000 kr.- vi får knap halvdel betalt ved boligsikrin. 

Tror i ikke det vil betør dette.. Med huslejen! ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hejsa herinde

jeg har hørt lidt om nye regler som træder i kraft til næste år 2014 at fjernvarmen stiger, så det vil rent faktisk sige at vi skal til at give mere for at skrue op for varme. Der 

f.u.c.k vi har allerede en meget dyr husleje.... Omkring. 6000 kr.- vi får knap halvdel betalt ved boligsikrin. 

Er der ikke en eller anden regel om at huslejen ikke må stige mere end 1% om året. Du må ikke hænge mig op på det for kan absolut ikke huske hvor jeg har det fra, men du kam jo prøve at google det
Men jeg tror ikke det er huslejen som sådan der vil stige men evt. det aconto beløb I betaler til varme. Og det er jo kun godt, ellers får I bare en stor regning når der bliver afregnet ift. det faktiske forbrug.
Og lige en sidekommentar, så vil jeg da ikke mene jeres husleje er særlig høj når nu i får så meget i boligsikring

Anmeld

29. november 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hejsa herinde

At fjernvarmen bliver dyrere skyldes at der er kommet nye afgiftsregler på varmeområdet..

Brænde , træpiller , flis osv. pålægges en afgift og bliver derfor dyrere for os forbrugere, og derfor stiger prisen på naturgas og fjernvarme også for at udligne lidt at forskellen der kan opstå..

Men at fjernvarmen stiger har altså intet at gøre med huslejen , det er 2 forskellige ting, men kig på din lejekontrakt der står nok noget om indexregulering af huslejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.