Hjælp ! Jeg skal have noget mad med i skole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
7 svar
1 synes godt om
29. november 2013

Pinkrose

Hjælp !!

Skal på mandag have noget mad med i skole , bare en lille ret / ting da vi alle skal have noget med ..

Men problemet er, bliver nød til at lave det søndag aften, da jeg i forvejen står op kl 5 om morgnen, så skal holde sig lækkert fra søndag aften , og så yderligere holde sig lækkert fra kl 7-11 i en taske ??

Er helt lost :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Demata

Har du ikke mulighed for at benytte et køleskab? Jeg skal selv transportere en ret til fællesspisning i morgen, og har tænkt mig at lave grøntsagsfrikadeller! Der er der jo masser af muligheder for variation, det nemt at transportere, og de er også lækre at spise kolde  

Mine vil bestå af: kartofler, bønner, løg, svampe, hakkede hasselnødder og grønkål  (Har sendt billede med) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. november 2013

Pinkrose

Demata skriver:

Har du ikke mulighed for at benytte et køleskab? Jeg skal selv transportere en ret til fællesspisning i morgen, og har tænkt mig at lave grøntsagsfrikadeller! Der er der jo masser af muligheder for variation, det nemt at transportere, og de er også lækre at spise kolde  

Mine vil bestå af: kartofler, bønner, løg, svampe, hakkede hasselnødder og grønkål  (Har sendt billede med) 

De ser lækre ud , nej desværre intet køleskab , eller opvarmnings midler :/

Anmeld

29. november 2013

Demata

Nå  Så ved jeg ikke helt hvad du kunne tage med, det er de færreste retter der er lækre efter 4-5 timer i en taske.

Er det samme situation for alle? for ellers kunne du måske få lov til at stå for nogle drikkevarer i stedet? 

Anmeld

29. november 2013

Pinkrose

Demata skriver:

Nå  Så ved jeg ikke helt hvad du kunne tage med, det er de færreste retter der er lækre efter 4-5 timer i en taske.

Er det samme situation for alle? for ellers kunne du måske få lov til at stå for nogle drikkevarer i stedet? 

Ved jeg desværre ikk om det er . Tror jeg det er . Det er list øv

Tænker lidt om jeg måske ku købe clementiner , nødder og andet lækkert frugt om man måske kunne det ? Det kan være ret lækkert med noget frugt mellem en masse andet mad måske ?

Anmeld

29. november 2013

Alexander&Lærke

Denisep skriver:

Ved jeg desværre ikk om det er . Tror jeg det er . Det er list øv

Tænker lidt om jeg måske ku købe clementiner , nødder og andet lækkert frugt om man måske kunne det ? Det kan være ret lækkert med noget frugt mellem en masse andet mad måske ?

Frugt er jo altid lækkert at få, men ellers kunne en køletaske med køleelement gøre at maden kunne holde sig kold. 

Anmeld

29. november 2013

Maja_4000

Er der ikke mulighed for at stille maden udenfor? Det er jo koldt nu

Anmeld

29. november 2013

JulieE

Hvad med at bage nogle pizzasnegle. Du kan fryse dem ned og blot tage dem op, når du tager hjemmefra. Så bliver de holdt kolde, men når at tø op inden I skal spise dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.