De der humørsvigninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2013

Anonym trådstarter

Er der andre der har oplevet humørsvingninger i 3. trimester, der varer hele dage? Synes ikke mine humørsvingninger er som jeg ellers opfatter en humørsvingning. Mine varer som sagt hele dage. I dag har jeg fx en dårlig dag, hvor jeg bare føler mig totalt fortabt og ked af det (har bare lyst til at tude og kan slet ikke overskue noget). I går havde jeg det godt og var ovenpå og glad. Hvad sker der lige for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

mrhl

Er der andre der har oplevet humørsvingninger i 3. trimester, der varer hele dage? Synes ikke mine humørsvingninger er som jeg ellers opfatter en humørsvingning. Mine varer som sagt hele dage. I dag har jeg fx en dårlig dag, hvor jeg bare føler mig totalt fortabt og ked af det (har bare lyst til at tude og kan slet ikke overskue noget). I går havde jeg det godt og var ovenpå og glad. Hvad sker der lige for det?

Sådan har jeg det også. Men ved efterhånden ikke om det er hormoner eller bare frustration over smerter og ubehag og dårlig søvn, der skal ud af mit system! Heldigvis er det de gode dage der er flest af :-)

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Det er bare irriterende. Der er ikke rigtig noget der hjælper på de dårlige dage Men godt det er en begrænset periode!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.