Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CH2012 skriver: Jeg vil lige udtrykke min helt enorme glæde, da jeg i dag har fundet ud af, at min kæreste skal være far og jeg skal være mor. Glæden overrumplede mig fuldstændig, og jeg begyndte at tude, mens min kæreste krammede mig... Det har været en dag med følelser, som man slet ikk kan forestille sig - det er noget man skal opleve. Og hvor er jeg dog lykkelig... Min kæreste mistede sit arbejde igår - men jeg er ligeglad. Lige nu er jeg bare glad Rigtig god weekend derude...
Jeg vil lige udtrykke min helt enorme glæde, da jeg i dag har fundet ud af, at min kæreste skal være far og jeg skal være mor. Glæden overrumplede mig fuldstændig, og jeg begyndte at tude, mens min kæreste krammede mig... Det har været en dag med følelser, som man slet ikk kan forestille sig - det er noget man skal opleve. Og hvor er jeg dog lykkelig...
Min kæreste mistede sit arbejde igår - men jeg er ligeglad. Lige nu er jeg bare glad
Rigtig god weekend derude...
Stort tillykke!
Stort tillykke
Maria-s skriver: Uuuuuuuhhhhhh SIKKE ET DEJLIGT INDLÆG Tillykke!!!!
Uuuuuuuhhhhhh SIKKE ET DEJLIGT INDLÆG
Tillykke!!!!
Mange tak Jeg er også rigtig glad. Det er vi begge. Selvfølgelig rigtig rigtig øv, at min kæreste har mistet sit arbejde (sådan er det når der er sparinger og han er den sidst-kommende - men derfor kom det stadig meget meget bag på os), men vi gør alt hvad vi kan for, at han skal have sig et andet arbejde.
Men det skal nok gå det hele Jeg er bare så glad for at det er sket - og samtidig kan jeg slet ikk forstå det. Det er uvirkeligt...
et-ønske skriver: Jubiiiii tillykke
Jubiiiii tillykke
Mange tak
Havanagila skriver: Stort tillykke
Aisha skriver: Tillykke. Nu har din kæreste endnu større grund til at finde en job.
Tillykke. Nu har din kæreste endnu større grund til at finde en job.
Tak... Det havde han nu også i forvejen - han havde ikk tænkt sig ikk at søge
Mariam90 skriver: Tillykke det er meget sødt Held og lykke med det hele !
Tillykke det er meget sødt
Held og lykke med det hele !
MMOGM skriver: Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128