39+2 billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
4 synes godt om
29. november 2013

M&J87

Nu må denne tykke dreng i min mave snart beslutte sig at komme ud, han ligger godt mellem benene. 5 dage til termin og jeg er hermed blevet meget UTÅLMODIG!

Jeg vil så gerne se ham, og jeg glæder mig så meget til fødslen, det er ubeskriveligt 

Vægten siger +17 kilo, så jeg vil MEGET gerne på kur snart :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Baby2010/2013

M&J87 skriver:

Nu må denne tykke dreng i min mave snart beslutte sig at komme ud, han ligger godt mellem benene. 5 dage til termin og jeg er hermed blevet meget UTÅLMODIG!

Jeg vil så gerne se ham, og jeg glæder mig så meget til fødslen, det er ubeskriveligt 

Hihi det ligner han nærmest er på vej ud - sikken fin og LAV mave du har  Held og lykke, og god arbejdslyst 

Anmeld

29. november 2013

BigHope13

M&J87 skriver:

Nøj hvor har du bare en flot gravid mave, og den er da også noget nedad gående.
Bliver spændende hvornår han vil ud krydser fingre og sender dig alverdens vestøv

Anmeld

29. november 2013

M&J87

Baby2010/2013 skriver:

Hihi det ligner han nærmest er på vej ud - sikken fin og LAV mave du har  Held og lykke, og god arbejdslyst 

Tak, jeg glæder mig så meget til at se ham! MAven har sunket meget den sidste uges tid, selvom den også var meget lavt siddende inden.

Anmeld

29. november 2013

M&J87

BigHope13 skriver:

Nøj hvor har du bare en flot gravid mave, og den er da også noget nedad gående.
Bliver spændende hvornår han vil ud krydser fingre og sender dig alverdens vestøv

Hvor er du sød  Men de små bøller bestemmer jo selv, din var jo ikke til at jage ud, hihi.

Anmeld

29. november 2013

BigHope13

M&J87 skriver:

Hvor er du sød  Men de små bøller bestemmer jo selv, din var jo ikke til at jage ud, hihi.

Nej var godt nok en stædig bandit men han bevidste jo også at han havde det alt alt for godt derinde Tihi.

Så jeg håber af hjertet du ikke behøver vente helt så længe på din

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.