Mavsen med lillesøster 25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
3 svar
14 synes godt om
29. november 2013

-Milla-

Så blev det tid til et nyt billede af lillesøsters hule.
Hun er stadig meget aktiv og jeg mærker hendes bevægelser tydeligt. Det er meget hyggeligt, men ikke altid, når jeg skal sove og ligger på siden, for så protesterer hun, da hun ligger på tværs!
Trætheden er aftaget en smule og jeg nyder at have mere overskud, men tør heller ikke glæde mig for meget over det, da det sikkert snart vender?!
Jeg var til 2. Lægebesøg i onsdags, hvor alt var fint. Dog er sf målet lidt mindre end gennemsnittet, men det mente hun var fordi hun lå på tværs og dybt.
Vi hørte også kort en fin hjertelyd, men da hun ville finde den igen, så storebror kunne høre den, drillede lillepigen med masser af bevægelse og spark ligepå.
Jeg har efterfølgende set, at hun har målt rytmen til 120-130. Jeg synes at have hørt at pigers normalt er 150-160 og drenges under, så gad vide om det stadig er en pige?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

asff

-Milla- skriver:

Så blev det tid til et nyt billede af lillesøsters hule.
Hun er stadig meget aktiv og jeg mærker hendes bevægelser tydeligt. Det er meget hyggeligt, men ikke altid, når jeg skal sove og ligger på siden, for så protesterer hun, da hun ligger på tværs!
Trætheden er aftaget en smule og jeg nyder at have mere overskud, men tør heller ikke glæde mig for meget over det, da det sikkert snart vender?!
Jeg var til 2. Lægebesøg i onsdags, hvor alt var fint. Dog er sf målet lidt mindre end gennemsnittet, men det mente hun var fordi hun lå på tværs og dybt.
Vi hørte også kort en fin hjertelyd, men da hun ville finde den igen, så storebror kunne høre den, drillede lillepigen med masser af bevægelse og spark ligepå.
Jeg har efterfølgende set, at hun har målt rytmen til 120-130. Jeg synes at have hørt at pigers normalt er 150-160 og drenges under, så gad vide om det stadig er en pige?

sikke en fin lille mave Man kan faktisk se, hun ligger langt nede

Anmeld

29. november 2013

Lotus86

Man kan da ikke andet end at misunde den gravide mave, du er simpelthen så smuk gravid

Mon ikke det stadig er en lillesøster? Tør i løbe an på det, eller skal du scannes igen?

Anmeld

29. november 2013

-Milla-

Mange tak, søde piger.
Hører lige jm ad til næste møde og ellers kan det måske godt være vi tager en lille scanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.