Hvilken bh sidder bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

Thereseh

Jeg siger nummer 1. Synes de andre ændrer formen på brysterne så de ser mere flade ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Man kan vel bare løsne stroppen på skulderen, så kommer den jo automatisk længere ned..  Men tror nu heller ikke det gør noget at den ikke støtter ordentligt i de 2 timer fotosessionen varer, så længe den sidder pænt 

Ja det kunne man hvis den stadig støtter.
Synes ikke den sidder pænt når den går op bagpå

Anmeld

30. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Skal have taget nogle prof foto af maven inden længe, men mine bryster er sgu vokset lidt i graviditeten, og er i tvivl om bh'erne ser for små ud?

Hvilken er pænest, eller skal jeg ud og købe en ny?

Bh'erne er alt for små og derfor er der ingen af dem der kommer til sin ret.

Jeg ville investere i en nu pæn bh hvis det er til billeder du skal have til at være fremme og gerne skulle kigge på mange år frem

Det er skålen i bh som den er gal med - så find et sted for de kan hjælpen dig med den rigtige str.

Anmeld

30. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Skal have taget nogle prof foto af maven inden længe, men mine bryster er sgu vokset lidt i graviditeten, og er i tvivl om bh'erne ser for små ud?

Nummer 1 eller 3 (:

Anmeld

1. december 2013

Mariam90

Anonym skriver:

Bh nr 3 ser ud til at sidde bedst og den ser også behagelig ud til dig.  

Anmeld

1. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

1 OG 3 

Anmeld

1. december 2013

Anonym

Anonym skriver:

Er de allesammen ikke lidt for små? 

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er de allesammen ikke lidt for små? 

Jooh? Der står jo også at mine bryster er vokset i graviditeten, og kan sagtens mærke at de strammer. Men var i tvivl om hvor synligt det var..

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Ja det kunne man hvis den stadig støtter.
Synes ikke den sidder pænt når den går op bagpå

Nej det er jeg enig i, havde jeg ikke lige lagt mærke til da jeg to billederne  Den skal selvfølgelig sidde lige hele vejen rundt 

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Bh'erne er alt for små og derfor er der ingen af dem der kommer til sin ret.

Jeg ville investere i en nu pæn bh hvis det er til billeder du skal have til at være fremme og gerne skulle kigge på mange år frem

Det er skålen i bh som den er gal med - så find et sted for de kan hjælpen dig med den rigtige str.

Okay, prøver at se om jeg kan finde sådan en butik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.