Håber stadig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
16 svar
6 synes godt om
29. november 2013

cwl

Selvom jeg bløder meget, ingen symptomer har tilbage og godt ved at det nok er slut.

Er der stadig en lille del indeni mig der håber på at der stadig er en spire og at de siger på hospitalet i dag, at trods blødning ser alt fint ud.

Kan bare ikke lade være med at have det lille håb..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Trekløver(:

cwl skriver:

Selvom jeg bløder meget, ingen symptomer har tilbage og godt ved at det nok er slut.

Er der stadig en lille del indeni mig der håber på at der stadig er en spire og at de siger på hospitalet i dag, at trods blødning ser alt fint ud.

Anmeld

29. november 2013

Masig

cwl skriver:

Vi krydser. Hvornår skal du afsted?

Anmeld

29. november 2013

Malene76

cwl skriver:

Det kan jeg af hele mit hjerte godt sætte mig ind i.  Vi fik æg tilbage i fredags. Er selv på vej til klinikken fordi jeg bløder voldsomt og har temmelig ondt. Vores løb er vist i den grad kørt, men snerten af håb er der da stadigvæk. Så masser af tanker og forståelse herfra.

kh. Malene 

Anmeld

29. november 2013

MIWULA

Mit håb er med dig søs. Håber inderligt de Siger den lille stadig blomstre i dig. 

Anmeld

29. november 2013

cwl

Desværre ingen bebs i denne omgang..

Anmeld

29. november 2013

Faith

cwl skriver:

Desværre ingen bebs i denne omgang..

Anmeld

29. november 2013

Cat93

Står i samme situation skal til scanning kl 15 er så nervøs

Anmeld

29. november 2013

cwl

Cat93 skriver:

Står i samme situation skal til scanning kl 15 er så nervøs

Kan jeg godt forstå..

Anmeld

29. november 2013

mogms

åhh det gør så satans ondt det der, lige midt i hjertekuglen. Sidder selv på (hvad er det efterhånden) 11 dagen for blødning med SA    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.