Efterhånden lidt bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
10 svar
1 synes godt om
28. november 2013

Mvm23

Jeg er 8+6 dage henne og har nu absolut ingen symptomer. Jeg har lidt af ømme bryster og en lille smule kvalme.

Men nu er det hele væk. Jeg har smerter i maven nogen gange - i sær hvis jeg skal strække mig. Så giver det jag i lysken. Jeg er lidt mere sulten end normalt - men det er det.

Skal jeg være bekymret ? Eller det er bare sådan det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

salix

Mvm22 skriver:

Jeg er 8+6 dage henne og har nu absolut ingen symptomer. Jeg har lidt af ømme bryster og en lille smule kvalme.

Men nu er det hele væk. Jeg har smerter i maven nogen gange - i sær hvis jeg skal strække mig. Så giver det jag i lysken. Jeg er lidt mere sulten end normalt - men det er det.

det er bare sådanne det er for nogen og ja du er så en af de heldige der slipper for at være mega dårig

Anmeld

28. november 2013

Trekløver(:

Mvm22 skriver:

Det er meget normalt. Jeg havde ikke rigtig nogle symptomer, det var kun træthed og så havde jeg 1 uge med ømme bryster. Havde så mange ligamentsmerter i starten .

Anmeld

28. november 2013

Drømmen <3

Det skal du ikke være bange for. Jeg er ligeså langt henne som du er og samme problem som dig har også stikken i højre side. det ligmentsmerter. Blev scannet for 2 dage side og lille bebs havde det super godt i maven �� så ville ikke være bekymret. Men kender alt til det at være bange.. 

Anmeld

28. november 2013

Mvm23

Skal først scannes D. 23. December :-) så jeg er nok bare sådan og så skal jeg glæde mig til at se det lille vidunder

Anmeld

28. november 2013

VIPpigen

Hvis du er lidt bekymret, så bestil en tidlig scanning, så får du vished om alt er iorden.

Anmeld

28. november 2013

Lukas&Liam<3

Jeg har endnu ikke haft nogen symptomer udover den er gal med bæknet og jeg er 25+5 (:

Anmeld

28. november 2013

Armani90

Jeg har hverken haft kvalme, ømme bryster eller andet.. Alt er fint.. Og jeg er 37+4 idag Så kan være du får en ligeså nem graviditet..

Anmeld

28. november 2013

MortilElias2010

Mvm22 skriver:

Jeg havde kun ømme bryster, det var det og så jag selvfølgelig og alt der almindelige med sammentrækninger og kroppen der retter sig til at bære et barn, ingen ko på isen for mit vedkommende. Det var en dejlig graviditet 

Anmeld

28. november 2013

Louisejulia

Mvm22 skriver:

Jeg havde ingen tegn i den første del af graviditeten, jeg er i dag 31+6 og døjer faktisk kun med bækkenløsning.

måske er du også en af de heldige med en nem graviditet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.