Hvordan med cyklus efter sa?? Fortæl fortæl!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
3 synes godt om
28. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hey girls.

Jeg går her og bløder og har gjort det hele ugen  Har stadig et lille håb, men det er dæleme småt 

men hvis dette nu er en sa, hvordan griber man så næste cyklus an? Tæller denne blødningsperiode som mens? Således at første cyklusdag var mandag, eller skal man vente til det er stoppet og der har været en alm mens, før man kan tælle sin cyklus rigtigt?

mor11 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

FruK

Jeg mener at man venter til næste mens og så tæller derfra.

Jeg blev gravid efter abort, uden at jeg nåede at få mens, og jeg fik en terminsscanning, fordi de sagde, at man ikke kunne regne aborten som mens.

Pøj pøj. 

Anmeld

28. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
FruK skriver:

Jeg mener at man venter til næste mens og så tæller derfra.

Jeg blev gravid efter abort, uden at jeg nåede at få mens, og jeg fik en terminsscanning, fordi de sagde, at man ikke kunne regne aborten som mens.

Pøj pøj. 

Tak  

det er jo i princippet også ligemeget, man kan jo bare knalde løs og se hvad der sker  Det er jo bare meget rart at vide hvornår man er gået over tid

Anmeld

28. november 2013

FruK

Mor11 skriver:

Tak  

det er jo i princippet også ligemeget, man kan jo bare knalde løs og se hvad der sker  Det er jo bare meget rart at vide hvornår man er gået over tid

Nemlig, det var også det vi tænkte. Og det kom der altså en lille tøs ud af... 

Anmeld

28. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
FruK skriver:

Nemlig, det var også det vi tænkte. Og det kom der altså en lille tøs ud af... 

Uuuh, jamen så skal den forbandede blødning da bare tage at stoppe, så vi også kan få en lille en i mavsen hehe

Anmeld

29. november 2013

mogms

Mor11 skriver:

Uuuh, jamen så skal den forbandede blødning da bare tage at stoppe, så vi også kan få en lille en i mavsen hehe

Åh ja jeg går osse og venter på blødning der stopper efter SA så vi kan komme igang med at sexe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.