De op fanger hurtigt:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
6 svar
16 synes godt om
28. november 2013

MyLove E

I dag er det gymnastik dag. Og normalt er Elias klar med det samme jeg siger gymnastik.
Men i dag reagerede han slet ikke. Så jeg spørg om vi skal lade vær i dag. Ja det synes han.
Lidt efter sidder han lidt betuttet og siger :
" Mor mig ikke overfuge (overskue) det i dag"

Måske han høre mor sige det lidt for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Enirt

Ja de er bare så hurtige til at opfange ting. Min søn på 11 mdr kan allerede sige samme lyd som mig når han har gjort noget han ikke må. ah ah ah eller eejh. åbenbart også noget jeg siger lidt for tit

Anmeld

30. november 2013

C-Dog

Haha. Ja den kender vi jo alle, det heller ikke altid jeg lige kan overfuge alting :-D

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

Hahaha jaa de gør... Lukas kommer også med nogle ord som jeg siger f.eks. er han begyndt at sige "super" da jeg siger det meget

Anmeld

1. december 2013

MyLove E

Enirt skriver:

Ja de er bare så hurtige til at opfange ting. Min søn på 11 mdr kan allerede sige samme lyd som mig når han har gjort noget han ikke må. ah ah ah eller eejh. åbenbart også noget jeg siger lidt for tit

Ja den kender vi også godt. Elias siger også arrrrhhh hvis der er noget som ikke lige går som han vil.

Anmeld

1. december 2013

MyLove E

C-Dog skriver:

Haha. Ja den kender vi jo alle, det heller ikke altid jeg lige kan overfuge alting :-D

Har det været en lang dag, så kan man bare ikke overfuge mere

Og han havde været med dagplejen henne ved købmanden og pynte juletræ, og spise æbleskiver. De fik også hver en nisse med billede af dem selv som skulle stå rundt om i butikken.
Så det havde været en stor dag for ham

Anmeld

1. december 2013

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Hahaha jaa de gør... Lukas kommer også med nogle ord som jeg siger f.eks. er han begyndt at sige "super" da jeg siger det meget

Sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.