Er det mon nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

229 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har haft plukkeveer siden igår! De stoppede dog i løbet af i dag, men er trofast vendt tilbage. Menstrations-smerter er også med siden igår, og her til aften har jeg også fået ondt i de nedre regioner plus skambenet og lysken. (Det mit barn nr. 2) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg har haft plukkeveer siden igår! De stoppede dog i løbet af i dag, men er trofast vendt tilbage. Menstrations-smerter er også med siden igår, og her til aften har jeg også fået ondt i de nedre regioner plus skambenet og lysken. (Det mit barn nr. 2) 

Du nærmer dig naturligvis fødslen for hver dag, der går. Men det, du beskriver, behøver slet ikke betyde, der er noget i gære.. Sådan har jeg slev haft det i dagevis og især med barn nr. 2, da havde jeg lettere smertefulde og nogenlunde regelmæssige plukveer i måneden op til termin, - og endte med at gå 6 dage over! 

Er nu i dag 39+2

Anmeld

28. november 2013

anynom

Anonym skriver:

Sådan har jeg haft det de sidste tre-fire uger (også barn nr 2), er 39+3 i dag. Blev tjekket tirsdag, 2 cm livmoderhals og kun 1 finger åben, så umiddelbart nærmer jeg mig da fødsel, men er ikke tæt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.