monster muffins

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.018 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

linemus

Til mandens fødselsdag med familien lavede jeg monster muffins. Idéen kan jeg ikke tage æren for, men de var dælme sjove at lave.

Muffins er med marcipan, chokoladestykker og skovbær, men desværre var de ikke helt så gode, som de lyder. Alt for klæge i det og for lidt smag, men de faldt alligevel i god jord ved bl.a. Nanna, der udbrød et stort MMMM, da hun smagte på den. De er smurt med cream cheese frosting og al pynten er mmf.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Cris

Hvor er de søde! Der er en der hedder Martha Steward, kender du hende? Hun har mange sjove ideer til muffins. Jeg synes, at de er blivet så gode! Syndt, at de ikke smagte så meget. Men så kan du lave nogle andre næste gange. God idé!

Anmeld

27. juli 2009

Bondepigen

Haha hvor er de seje..

Anmeld

27. juli 2009

Assi

hvor er de sjove!! sådan en kunne jeg godt hapse Hvordan smager det der mmf? Er det til at spise eller er det for sødt?

Anmeld

27. juli 2009

Munder

Ajjj, hvor er de gode Line, ja med al den kagesnak, bliver jeg jo nok nødt til at vove mig ud i den en dag

Anmeld

27. juli 2009

Lullaby

Hvordan laver man håret?

Anmeld

27. juli 2009

LineD

MorpåSjælland skriver:

Hvordan laver man håret?

Tror det er lavet ved at putte MMF gennem en hvidløgspresser

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

De er bare for SEJE total fede muffer. 

Anmeld

27. juli 2009

linemus

astrid skriver:

hvor er de sjove!! sådan en kunne jeg godt hapse Hvordan smager det der mmf? Er det til at spise eller er det for sødt?

Det er ret sødt. Det er jo faktisk bare sukker. Jeg piller noget af det af, når jeg spiser kage, ellers er der for meget for mig, men det gør jeg også, hvis det er marcipan.

Anmeld

27. juli 2009

linemus

LineD skriver:

Tror det er lavet ved at putte MMF gennem en hvidløgspresser

Ja, en lille kugle af gange. Det tog pænt langt tid  

Ifølge den vejledning jeg havde fundet, skulle man lave håret af smørcreme og presse det gennem en "græstylle"/"hårtylle".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.