Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
5 svar
1 synes godt om
28. november 2013

Mariam90

Hvor irriterende, hver gang jeg laver et test så viser den ikke positive først efter et kvarter til halv time. 

Er det stadig gyldig efter en halv time eller viser alle test normalt positiv efter en tid? 

Håber man kan forstå min dansk hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

VIPpigen

Der står som regel på pakken at svaret skal aflæses efter 3 min... Efter 5 min er svaret ugyldigt

Anmeld

28. november 2013

Mariam90

VIPpigen skriver:

Der står som regel på pakken at svaret skal aflæses efter 3 min... Efter 5 min er svaret ugyldigt

puha det kan være at jeg ikke er gravid alligevel. 

Når jeg har lavet test inden jeg sku have haft mens så vist testen negativ også efter halv time, hved ikke hvad jeg skal tro hehe 

dagens test efter 10 minutter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2013

VIPpigen

Mariam90 skriver:

Når jeg har lavet test inden jeg sku have haft mens så vist testen negativ også efter halv time, hved ikke hvad jeg skal tro hehe 

De fleste vil sige den er ugyldig. Jeg er lidt mere forbeholdene, men ville vente et par dage før jeg ville teste igen.

Hvornår skulle du have mens??

Anmeld

28. november 2013

sandramor

Mariam90 skriver:

Altså alle de tests jeg har taget da jeg ventede både den første og anden så også sådan der ud efter 10 min og den har været god nok begge gange..... De er så også efter et par dage blevet positiv inden for tid.... Jeg har altid været en lidt langsom starter angående hcg.. Fandt jeg ud af da der blev taget blodprøver... Så ville prøve igen om et par dage

for at der er en spire i maven

Anmeld

28. november 2013

Mariam90

Jeg må nok tage og vente til på mandag så kan jeg komme til lægen og teste igen. 

Jeg sku have mens sidste søndag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.