25+6 og mega ømhed i skeden! Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2013

ette1987

Jeg har de sidste mdr haft, når jeg har stået eller gået, tendens til virkelig kraftige mens smerter i skeden. Som om det sidder udenpå skeden. På skamlæberne og skambenet er smerten. Min læge mente for en uge siden at det er fordi lillebror står meget langt nede med hovedet. I dag er det bare helt slemt! Føles som menssmerter fra helvede, og det brænder helt vildt på de nævnte områder! Det hjælper hvis jeg lægger mig. Kan det være fordi lillebror står dybt eller kan det fx være symfysen? Og vigtigst af alt er det noget jeg skal kontakte nogen for? Skal til jm igen d 23/12. Man bliver lidt paranoid med tidlig fødsel osv, når det føles som om det hele vælter neden ud! Der er masser af liv i lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

grinny

Jeg har - undskyld detaljer  - haft meget hævet skamlæber igennem hele graviditeten og det kan også godt brænde og svie. 

Kan slet ikke holde ud at have sex for det gør simpelthen så vanvittigt ondt.

Ved ikke om det er det samme hos dig, men du skal ikke gå og være nervøs, så heller ringe ekstra gang til lægen 

Anmeld

28. november 2013

ette1987

grinny skriver:

Jeg har - undskyld detaljer  - haft meget hævet skamlæber igennem hele graviditeten og det kan også godt brænde og svie. 

Kan slet ikke holde ud at have sex for det gør simpelthen så vanvittigt ondt.

Ved ikke om det er det samme hos dig, men du skal ikke gå og være nervøs, så heller ringe ekstra gang til lægen 

Nej synes ikke det er hævet.. Det svier og tynger bare. Har ringet til jm - center, og en jm ville ringe tilbage Min læge er en praktisk talt umulig mand at komme igennem til..

Anmeld

28. november 2013

grinny

ette1987 skriver:

Nej synes ikke det er hævet.. Det svier og tynger bare. Har ringet til jm - center, og en jm ville ringe tilbage Min læge er en praktisk talt umulig mand at komme igennem til..

Så er det nok meget godt du lige får det undersøgt 

Og kender godt det med lægen! Jeg skal bestille 3-4 uger før jeg egentlig skal have en tid

Anmeld

28. november 2013

ette1987

grinny skriver:

Så er det nok meget godt du lige får det undersøgt 

Og kender godt det med lægen! Jeg skal bestille 3-4 uger før jeg egentlig skal have en tid

Ja det er så dumt at gå og stresse over noget sikkert ufarligt

Det er bagsiden ved en dygtig og rar læge! Man kan ikke have ham i fred

Anmeld

28. november 2013

Clisolka

ette1987 skriver:

Har du fået fat i lægen? Nu du skriver at det tynger forneden, så smut en tur forbi din læge med en urinprøve og få den tjekket for blærebetændelse. 

Jeg havde på et tidspunkt enormt tyngdefornemmelse - som om han var ved at vælte ud af mig, og det var en grummer blærebetændelse som havde sat sig 

Anmeld

28. november 2013

ette1987

Babymor1013 skriver:

Har du fået fat i lægen? Nu du skriver at det tynger forneden, så smut en tur forbi din læge med en urinprøve og få den tjekket for blærebetændelse. 

Jeg havde på et tidspunkt enormt tyngdefornemmelse - som om han var ved at vælte ud af mig, og det var en grummer blærebetændelse som havde sat sig 

Jeg fik tester urin sidste uge, og der var den fin. Snakkede med jm som ikke mente noget lød alvorligt. Tyngden og ømheden er nok fordi han står så dybt, og så længe det kun er plukkeveer på et tåleligt niveau lyder det fint. Men efter råd fra hende prøver jeg at arrangere resten af studierne indtil barsel hjemmefra. Har til aften ømme hofter og låst lænd, så der er nok også noget på spil der. Åh bliv så marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.