11+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. november 2013

Chrissi_lgh@hotmail.com

Billedet her er fra i lørdags da jeg var 11+5 uger henne. Dette er/bliver mit første barn.

Har fået at vide af lægen at min livmoder sidder langt tilbage, kan det være derfor at det stort set ikke kan ses? Har set andres billeder herinde og føler mig lidt bagefter. Eller kan det være arveligt? Da min mor var gravid med mig (2. Barn) troede folk kun at hun havde taget et par ekstra kilo på fordi hun spiste mere end normalt. 

NF 5/12-13

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Lykke:)

Clgh skriver:

Billedet her er fra i lørdags da jeg var 11+5 uger henne. Dette er/bliver mit første barn.

Har fået at vide af lægen at min livmoder sidder langt tilbage, kan det være derfor at det stort set ikke kan ses? Har set andres billeder herinde og føler mig lidt bagefter. Eller kan det være arveligt? Da min mor var gravid med mig (2. Barn) troede folk kun at hun havde taget et par ekstra kilo på fordi hun spiste mere end normalt. 

NF 5/12-13

Du er ikke så langt henne endnu, så det betyder ingenting at man ikke kan se noget. Der kan gå rigtig lang tid men det skal nok komme

Anmeld

28. november 2013

2babygirls

Clgh skriver:

NF 5/12-13

Min livmoderhals er også meget bagoverbøjet, så jeg gemte også godt på mine piger

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

28. november 2013

christina92

Clgh skriver:

NF 5/12-13

Min lagde også bagover, og der gik også længe inden man kunne se at jeg ikke bare var kage tyk

På billedet er jeg 11+2, og jeg er jo ikke nær så tynd som dig, men der er ikke en graviditets mave der buler her

Lige pludselig skal du nok få en god stor babyhule

Anmeld

28. november 2013

Chrissi_lgh@hotmail.com

Hov rettelse... Har talt forkert, det var 11+3 

Men min mave buler også ind under navlen. Så synes bare jeg ser anti-gravid ud i forhold til alle de andre mavebilleder, så ville lige forhøre mig.

tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.