Hvor køber I uld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
24 svar
2 synes godt om
27. november 2013

FruJacobsen

Hej de damer! Ja, som overskriften lyder: hvor køber I uld til jeres børn? Jeg er gået på jagt efter lækre ulddragter, bukser, bodyer osv. til min søn på 1,5 år samt lillebror, som kommer til januar. Jeg har hørt, at der skulle være større udvalg på de tyske og norske webshops, men kan ikke rigtig finde nogle gode sider hvad kan I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

2babygirls

FruJacobsen skriver:

Hej de damer! Ja, som overskriften lyder: hvor køber I uld til jeres børn? Jeg er gået på jagt efter lækre ulddragter, bukser, bodyer osv. til min søn på 1,5 år samt lillebror, som kommer til januar. Jeg har hørt, at der skulle være større udvalg på de tyske og norske webshops, men kan ikke rigtig finde nogle gode sider hvad kan I anbefale?

Har købte i nameit og bilka

Anmeld

27. november 2013

FruJacobsen

2babygirls skriver:

Har købte i nameit og bilka

Har Bilka stadig 100% uld? Kan nemlig kun finde uld/bomuld hos dem....var i name it forleden og de butikker, der ligger her hvor jeg bor, har kun fået uld hjem i lilla og lyserødt! handler du uld på nettet?

Anmeld

27. november 2013

2babygirls

FruJacobsen skriver:

Har Bilka stadig 100% uld? Kan nemlig kun finde uld/bomuld hos dem....var i name it forleden og de butikker, der ligger her hvor jeg bor, har kun fået uld hjem i lilla og lyserødt! handler du uld på nettet?

Købte uld bomuld, så kiggede ikke efter.

Hehe, har piger så det tænker jeg slet ikke over.

Ved ikke hvor man ellers finder billigt uld

Anmeld

27. november 2013

modesty

FruJacobsen skriver:

Føtex har 100% uld. 

Anmeld

27. november 2013

MilleRasmussen

Name it har 25% havde de hvertfald den anden dag i Holbæk ..

Anmeld

28. november 2013

FruJacobsen

modesty skriver:

Føtex har 100% uld. 

De er desværre holdt op med at føre 100% uld og sælger kun uld/bomuld nu - har nemlig altid købt der. Fik de 4 sidste uldbodyer i vores lokale Føtex forleden og de får ikke mere hjem...de er så ærgerligt!

Anmeld

28. november 2013

FruJacobsen

MilleRasmussen skriver:

Name it har 25% havde de hvertfald den anden dag i Holbæk ..

Ja, jeg var i de nærmeste Name It forretninger her hvor jeg bor, men de havde kun fået uld hjem på tilbud til piger!! Så alt var lilla og lyserødt og det går ikke til mine to drenge

Anmeld

28. november 2013

lycly

FruJacobsen skriver:

Jeg køber det i føtex Jeg arbejder der i babyafdelingen og kan klart anbefale det

Anmeld

28. november 2013

modesty

FruJacobsen skriver:

De er desværre holdt op med at føre 100% uld og sælger kun uld/bomuld nu - har nemlig altid købt der. Fik de 4 sidste uldbodyer i vores lokale Føtex forleden og de får ikke mere hjem...de er så ærgerligt!

Ej øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.