Hejsa igen :)
Jeg tror du har helt ret mht. vores børns alder, samt deres behov for os og andre børn. Jeg har altid sagt, at børn ikke har et socialt behov for at se andre børn dagligt, før de nærmer sig 3 års alderen. Det tror jeg stadig på, men.....kender du ikke det, at man nogle gange kan komme lidt i tvivl, om det nu også ER rigtigt?? Jeg må meget ofte lægge ører til, fra familie og venner, at "hun har da kun godt af at komme ud blandt andre børn" osv.! Og jeg må indrømme, når jeg har hørt på det længe nok, ja...så kan jeg godt blive lidt i tvivl, for jeg vil jo kun det bedste for mine børn.
Min mand og jeg har altid været enig om, at jeg skulle gå hjemme hos børnene til omkring 3 års alderen, så vi rigtig kunne nyde dem, samt vi ikke ville kaste dem ud i pasningsordningerne. Men selvom vores datter kun er 19 mdr., så har hun rigtig meget energi, som jeg tror hun ville have godt af at få brændt af....så lige på nuværende tidspunkt ville vi gerne have en vuggestue plads til hende, men måske kun sende hende afsted et par gange om ugen - og selvfølgelig korte dage.
Men nu må vi se hvornår der dukker en plads op....vores dreng på 7 mdr er så heldigvis garanteret en plads samme sted efter søskendegaranti-ordningen, så det er meget mere fleksibelt, hvornår han skal afsted.
Indtil da, har vi heldigvis en del børn i vores familie, venner og omgangskreds, så hun leger skam også med andre børn.....:D
Men tak for snakken - det var rart og lige sludre det med dig - kan være jeg vender tilbage på senere tidspunkt (H)
Lone
Anmeld