Fortrydelsespille nyt fra Sundhedsstyrelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Mother-love

Wow er mest overrasket over at der bliver solgt 100.000 fortrydelsespille i Danmark alene om året

har aldrig selv brugt det. men troede ikke det var så meget salg i det.

Anmeld

27. november 2013

SjeBets

jeg har taget den en gang. Og ja den virkede så ikke endte med en abort i 8. uge. Men min læge sagde så også til mig da jeg var ved hende at på op til 20 % virkede den ikke, der var jeg så en af de "heldige" ... kan ikke huske om det var det mærke eller hvad det var, det er tilbage i 07

Jeg synes det er fint der bliver solgt så mange, det er bedre end en abort i min verden.

Anmeld

27. november 2013

VIPpigen

Altid noget de har fundet ud af det med ens vægt

Jeg måtte faktisk på apoteket med en bekendt og hente sådan en pille.

Hun havde været til fest, og var -ja, i min verden var det voldtægt - blevet meget fuld, hun gik omkuld i en seng, og halvt bevidstløs var en fyr som ikke var hendes kæreste "hoppet" på hende. Prøvede faktisk at få hende til at melde det, men det ville hun ikke. Så jeg støttede hende bare i at få pillen hurtigst muligt.

I visse tilfælde kan jeg godt se den er praktisk, men den skal bestemt ikke bruges som prævention

Anmeld

28. november 2013

Papillon

VIPpigen skriver:

Altid noget de har fundet ud af det med ens vægt

Jeg måtte faktisk på apoteket med en bekendt og hente sådan en pille.

Hun havde været til fest, og var -ja, i min verden var det voldtægt - blevet meget fuld, hun gik omkuld i en seng, og halvt bevidstløs var en fyr som ikke var hendes kæreste "hoppet" på hende. Prøvede faktisk at få hende til at melde det, men det ville hun ikke. Så jeg støttede hende bare i at få pillen hurtigst muligt.

I visse tilfælde kan jeg godt se den er praktisk, men den skal bestemt ikke bruges som prævention

Forfærdeligt  Jeg ville være fuldstændigt smadret indeni oven på sådan en episode.

Undskyld, off topic..

Anmeld

28. november 2013

twinny

Jeg har købt et par gange. Men det har været for at være på den sikre side. Altså selvom jeg har været på p-piller. Men så har det også været midt på måneden.

Anmeld

28. november 2013

VIPpigen

Papillon skriver:

Forfærdeligt  Jeg ville være fuldstændigt smadret indeni oven på sådan en episode.

Undskyld, off topic..

Hun havde det heller ikke særlig godt, men mente det lige så meget var hendes egen skyld, for hun havde ikke strittet imod. Jamen hvis man nærmest er så bevidstløs, så kan du jo ikke stritte i mod... Jeg kunne slet ikke få hende til det, og så måtte jeg lade det ligge, og bare tage med og hente pillen...

Jeg havde det selv skidt med det, vi boede i et bofællesskab, hvor vi begge var beboer, huset havde så 2 lidt ældre, men stadig unge som ligesom håndholdte vores regler. Men dem ville hun ikke snakke med det om, så jeg lagde bare skulder og øre til hvad hun havde og sige... Andet kunne jeg ikke gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.