Ja nu tænker jeg...jeg har hørt at i slutningen af graviditeten er babys bevægelser ikke længere så voldsomme og kraftfulde, men det er der vist ikke nogen der har fortalt min baby!
Der er bare utrolig mget gang i den derinde, næsten hele tiden. Jeg synes ikke der er nogen særlig rytme eller regelmæssighed i det, det er bare næsten hele tiden og så med små pauser ind imellem. Og det er bare nogle enormt kraftfulde bevægelser. De sidste to tre gange jeg er blevet undersøgt, har hun ligget med hovedet nedad derinde og jeg tror hun ligger mest til højre i livmoderen.
Jeg ved ikke lige hvad hun laver derinde, men det føles somom hun måske prøver at strække sig helt ud, med en hånd borende ned i lysken i venstre side og og nogle ben ude i højre side af maven. Det gør bare så ondt når hun gør det. Og andre gange føles det somom hun reelt hopper derinde. Det føles så mærkeligt. Men hun er jo også forholdsvis stor nu, så der er jo ikke meget plads.
Er der nogle af jer andre der har oplevet det på lignende vis, eller har jeg bare en usædvanlig baby?
Anmeld