Ondt lige over navlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. november 2013

Louisejulia

Hej piger

Når jeg trykker på min mave(3 fingre over navlen ca.), gør det sindssygt ondt. det er ligesom der er et blåt mærke på indersiden af maven.
Jeg har mærket hende som jeg plejer, hun er meget aktiv.
Hun sparker dog af og til der hvor det gør ondt, og det kan mærkes!
jeg er 31+5 i dag.

Mit spørgsmål er om i har nogen idé om hvad det kunne være, og om jeg evt. skulle ringe til jordemoderen og snakke med hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

ano14316

Louisejulia skriver:

Hej piger

Når jeg trykker på min mave(3 fingre over navlen ca.), gør det sindssygt ondt. det er ligesom der er et blåt mærke på indersiden af maven.
jeg er 31+5 i dag.

Mit spørgsmål er om i har nogen idé om hvad det kunne være, og om jeg evt. skulle ringe til jordemoderen og snakke med hende?

Får sådan lyst til at skrive, så lad vær... Hehe.. 

Ej jeg kan ikke give noget godt svar... 

Anmeld

27. november 2013

Louisejulia

ano14316 skriver:

Får sådan lyst til at skrive, så lad vær... Hehe.. 

Ej jeg kan ikke give noget godt svar... 

Mærkede kun lige i morges, fordi jeg synes det var underligt.
Mærkede igen til middag, for at se om det var gået væk. 
Og nu er hun vågen og sparker på det, så det er ikke fordi jeg rør ved det som sådan 

Anmeld

27. november 2013

Anonym101

Louisejulia skriver:

Hej piger

jeg er 31+5 i dag.

Du tror ikke det er der hvor hun måske har sparket mere end andre steder så du er øm?

Jeg har indimellem også ømme punkter på maven, det er der hun har sparket mere en andre gange

Anmeld

27. november 2013

Louisejulia

SJN skriver:

Du tror ikke det er der hvor hun måske har sparket mere end andre steder så du er øm?

Jeg har indimellem også ømme punkter på maven, det er der hun har sparket mere en andre gange

Det kan godt være, er faktisk lidt i tvivl om man kan få et blåt mærke på indersiden af maven 

Anmeld

27. november 2013

Anonym101

Louisejulia skriver:

Det kan godt være, er faktisk lidt i tvivl om man kan få et blåt mærke på indersiden af maven 

Jeg bliver svag lilla nogle dage efter, altså får et blåt mærke, der hvor det er ømt og så går det væk igen når hun har slappet lidt af

Min jordemoder grinte da jeg fortalte det og sagde hun bare havde sparket voldsomt lige på det punkt på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.