Jeg er helt med på at DP kan komme til at være den der oplever nogle af hendes første ting. Nogen ting kan man ikke styre ( som første trin osv) men andre ting kan man selv styre såsom hendes første grød. Jeg bad hende vente da jeg gerne ville snakke med SP først, OG fordi jeg gerne selv ville ha den oplevelse da det netop er en af dem jeg kan styre. Det gælder jo om at få dem man kan..
Hun ignorerede mig som forældre og det jeg sagde. Hun overrumplede min bestemmelses ret og jeg blev ked fordi vi havde herhjemme snakket om første grød, købt ind osv. Hun tog noget jeg ikke får igen-aldrig.
Jeg føler ikke jeg skal forsvare baby er i DP- sådan er vores liv bare nu ( min mor der skulle være hjælpen døde pludselig efter jeg var blevet gravid-så vi måtte lægge en ny plan)
Syntes uanset hvad at DP bør respektere os som forældre og det vi bestemmer. Ja er mere klar i hoved nu efter jeg har sovet på det. Vi har valgt at holde prinsessen hjemme til mandag så vi selv nu kan give hende den anden grød.
Så må vi se hvordan jeg lige gør mht. at få det sagt eller ej til DP
Anmeld