Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa allesammen.
Er der nogle der kender til nogle konditorier her på sydsjælland? Eller nogle bager som laver bryllupskager? På sydsjælland?
På forhånd mange tak !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CH2012 skriver: Hejsa allesammen. Er der nogle der kender til nogle konditorier her på sydsjælland? Eller nogle bager som laver bryllupskager? På sydsjælland? På forhånd mange tak !
Altså jeg bager kager, er dog ikke konditor.
Lullaby skriver: Altså jeg bager kager, er dog ikke konditor.
Hehe, laver også selv kager, men ville høre ad, fordi jeg gerne ville snakke med et konditori - og tænkte at dette forum måske kendte til nogle steder
Team Putte skriver: Arlington konditori (mener jeg det hedder) ligger vist dernede af og de laver rigtig lækre kager Dyrt men så Dejligt
Arlington konditori (mener jeg det hedder) ligger vist dernede af og de laver rigtig lækre kager Dyrt men så Dejligt
Hehe, det ligger i Fårevejle, altså helt oppe ved Odsherred
CH2012 skriver: Hehe, det ligger i Fårevejle, altså helt oppe ved Odsherred
Team Putte skriver: Det var sgu da enormt dårligt husket af mig!
Det var sgu da enormt dårligt husket af mig!
CH2012 skriver: Hehe, altså... Jeg kan også nogle gange tænke - nårh men postnummeret er noget med 45** og fx køge er jo 4600 - så ligger det nok ikk så langt væk ;-)
Hehe, altså... Jeg kan også nogle gange tænke - nårh men postnummeret er noget med 45** og fx køge er jo 4600 - så ligger det nok ikk så langt væk ;-)
Team Putte skriver: Haha godt det ikke kun er mig
Haha godt det ikke kun er mig
CH2012 skriver: Not at all! ;-) Men jeg er også en spasser til at finde rundt ;-)
Not at all! ;-) Men jeg er også en spasser til at finde rundt ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128