man har et standpunkt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
7 svar
7 synes godt om
27. november 2013

dola

Tja har altid gerne ville have 3 eller 4 børn, men lige i dag hvor jeg burde forberede mit speciale forsvar og sidder med hovedet dybt dybt i en spand.. Tænker jeg 2 er også fint... Suk...

Har i revurderet antal af børn? Og hvorfor?

Og nogen der har gode fifs til kvalme....?!?

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vand, kiks, dybe indåndinger og SID STILLE

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

dola skriver:

Tja har altid gerne ville have 3 eller 4 børn, men lige i dag hvor jeg burde forberede mit speciale forsvar og sidder med hovedet dybt dybt i en spand.. Tænker jeg 2 er også fint... Suk...

Har i revurderet antal af børn? Og hvorfor?

Og nogen der har gode fifs til kvalme....?!?

Krammer

Vi startede med at ville have to børn. Da vores datter så kom til verden, blev vi enige om én enkelt. Nu næsten 11 mdr. senere, vil vi gerne have en ekstra Min graviditet og fødsel var ikke just nogen dans på roser, hvilket var en af grundene til vi bare ville nøjes med en. Plus det at vi ikke troede vi havde overskuddet til en lille ny, men nu ældre Nicoline bliver, nu mere klar bliver vi på nr. 2. 

Tips: revet æbler, kiks og vand! Og hold dig i ro, men samtidig beskæftiget, så du ikke tænker over kvalmen

Anmeld

27. november 2013

dola

liten-mamma skriver:

Vi startede med at ville have to børn. Da vores datter så kom til verden, blev vi enige om én enkelt. Nu næsten 11 mdr. senere, vil vi gerne have en ekstra Min graviditet og fødsel var ikke just nogen dans på roser, hvilket var en af grundene til vi bare ville nøjes med en. Plus det at vi ikke troede vi havde overskuddet til en lille ny, men nu ældre Nicoline bliver, nu mere klar bliver vi på nr. 2. 

Tips: revet æbler, kiks og vand! Og hold dig i ro, men samtidig beskæftiget, så du ikke tænker over kvalmen

Puha bare tanken om kiks.. Men vil prøve æblet!! Jeg havde selv en ok fødsel sidst så den er jeg ikke bange for det er sgu mere graviditeten og kvalmen der er problemet her.
Som du har det nu havde jeg det for 1 måned siden, griner og lige nu hader jeg mig selv for det... men. Hvad kun 8 måneder tilbage... ;-)

Anmeld

27. november 2013

dola

Mor11 skriver:

Vand, kiks, dybe indåndinger og SID STILLE

Sidde stille gør jeg en del, men skal liiiige have lavet speciale forsvar også....!

Anmeld

27. november 2013

C-Dog

Ja, jeg gik fra at ville ha nul til at ville ha 1- og så 1 til og så lige 1 mere nu vi var så dybt begravet i børn alligevel ;-) men så heller ikke flere. Marie kiks og cacao med sugerør bildte jeg mig selv ind hjalp.

Anmeld

27. november 2013

L&V

Jeg har gerne villet ha 3 men lige nu har jeg nok i de 2jeg har. Mine graviditeter har været psykisk og ikke mindst fysisk hårde. Her 2 1/2år efter den første har jeg stadig skavanker efter den så min krop trænger til ro. Men lad os nu se om der måske kommer en mere om4-5år..

Akupunktur, sea band, toast og sodavandsis.
Jeg fik os noget b vitamin af sygehuset som tager kvalme. ka ik huske om det er b6 eller b12

Anmeld

27. november 2013

MilleRasmussen

Har fået en datter og vi har hele tiden været enige om to i alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.