Hvordan går det piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

mrhl

Venter også stadig spændt! Har termin d. 1 december så det er jo lige om lidt.... Kan næsten ikke vente og håber virkelig ikke jeg går over tid :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Lotus86

Her venter vi også, men det er helt fint, vores søn har skoldkopper, så han må meget gerne lige være smittefri inden hun kigger ud Har dog også først termin den 9. december, og gik 9 dage over sidst, så tror ikke hun kommer lige foreløbig.

Anmeld

27. november 2013

Diana2013

<3 Julebabyen <3 skriver:

Andre der har fået deres små bebser til verden?

Jeg venter spændt 39+2

Her venter vi også, har dog i dag haft rosa udflåd, så mon min slimprop er ved at gå ? Og har en mega irreterne mens agtig fornemmelse inden i :/ men skal til jordemoder i morgen så må se hvad hun siger

Anmeld

28. november 2013

ms86

Jeg har først termin 25.december, så der er stadig lidt tid til jeg går i egentlig venteposition.. (har også lige en eksamen i næste uge der skal overståes først!)
Men jeg ser lige nu frem til næste uge hvor der er to "mærkedage"; mandag (hvor jeg er 36+5) som svarer til den dag min datter kom til verden (og hvor jeg skal til jm - glæder mig til at høre vægtskønnet og om den lille vender rigtigt), og onsdag (37+0) hvor grænsen for for-tidlig-født overskrides.. Det bliver en sejr i sig selv for mig 
Her i den kommende weekend er planen at begynde at gøre lidt klar til den lilles ankomst og pynte lidt op til jul, det bliver også ret hyggeligt!

Tillykke til jer der allerede har de små i armene - det hele kommer tættere på når I andre så småt begynder at føde 

Anmeld

29. november 2013

Bettina90

<3 Julebabyen <3 skriver:

Andre der har fået deres små bebser til verden?

Jeg venter spændt 39+2

Jeg venter også stadig spændt  Er 36+3 i dag - og enormt utålmodig 

Men har lige været til jordmoder i dag - og det var en lidt æv oplevelse, havde ellers glæder mig enormt...  Men min sædvanlige jordmoder var på ferie, så var inde hos en anden. Og da hun mærker på min mave og skal skønne vægten siger hun 2300 g - og er sådan lidt det er sku da for lidt? Så siger hun "nåja, du har da termin lige om lidt", og så mærker hun videre og når frem til 2800 g 

Så det var jo et jordmoder besøg som var lidt spild af tid 

Anmeld

29. november 2013

grinny

Her går det stille og roligt. Er 36+4 så der er stadig lidt tid endnu til termin 

Bassen ligger heeeeelt nede i bækkenet og han trykker virkelig dernede, til tider tror jeg at han er på vej ud 

Jeg har været til et par skanninger da han ikke var helt med i vægt, men nu er han kommet med og ligger kun 5% under gennemsnittet.

Har allerede fået tid til igangsættelse d. 29/12 hvis altså ikke han kommer til termin d. 23/12.

Så vi venter og venter og venter lidt mere! Tiden må gerne godt snart gå lidt hurtigere 

Anmeld

30. november 2013

Bettina90

grinny skriver:

Her går det stille og roligt. Er 36+4 så der er stadig lidt tid endnu til termin 

Bassen ligger heeeeelt nede i bækkenet og han trykker virkelig dernede, til tider tror jeg at han er på vej ud 

Jeg har været til et par skanninger da han ikke var helt med i vægt, men nu er han kommet med og ligger kun 5% under gennemsnittet.

Har allerede fået tid til igangsættelse d. 29/12 hvis altså ikke han kommer til termin d. 23/12.

Så vi venter og venter og venter lidt mere! Tiden må gerne godt snart gå lidt hurtigere 

Hva er han vurderet til at veje?  Og hvordan kom du til vægtscanning? For er lidt nervøs over min JMs vurdering 

Anmeld

30. november 2013

grinny

Bettina90 skriver:

Hva er han vurderet til at veje?  Og hvordan kom du til vægtscanning? For er lidt nervøs over min JMs vurdering 

Til skanningen i mandags, 36+0, blev han skannet til 2650

Det er min jm der har fået mig til den første vægtskanning

Anmeld

30. november 2013

Bettina90

grinny skriver:

Til skanningen i mandags, 36+0, blev han skannet til 2650

Det er min jm der har fået mig til den første vægtskanning

okay  Tror jeg vil ringe til min jordmoder på mandag, og så krydse fingre for at hun er tilbage fra ferie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.