Yay! Kan slet ikke få armene ned!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
6 svar
5 synes godt om
27. november 2013

MorDk

Begge unger sov til klokken 7.30 idag  Hold da op, hvor jeg føler mig frisk! Så lækkert!

Min datter på 14 mdr. (ammer hende stadig 1-2 gange i døgnet) får ikke "Go'natpat" mere og bliver heller ikke ammet mere om natten. Det har været en hård uge, men i nat vågnede hun kun 1 eneste gang (klokken 03.00) Hun kom ind og putte ved os... faldt i søvn og hun sov i mine arme indtil 7.30, hvor storebror kom ind og sagde Go'morgen  Håber snart hun begynder at sove "igennem" ♥

Ville bare liiige dele!!

Ps: Andre som stadig ammer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

GUSO

MorDk skriver:

Begge unger sov til klokken 7.30 idag  Hold da op, hvor jeg føler mig frisk! Så lækkert!

Min datter på 14 mdr. (ammer hende stadig 1-2 gange i døgnet) får ikke "Go'natpat" mere og bliver heller ikke ammet mere om natten. Det har været en hård uge, men i nat vågnede hun kun 1 eneste gang (klokken 03.00) Hun kom ind og putte ved os... faldt i søvn og hun sov i mine arme indtil 7.30, hvor storebror kom ind og sagde Go'morgen  Håber snart hun begynder at sove "igennem" ♥

Ville bare liiige dele!!

Min Albert på 14 mdr ammer stadig aften og morgen og hele natten hvis det står til ham kunne godt være jeg skulle skære aften babsen væk håber nemlig også på at kunne sove om natten snart

Anmeld

27. november 2013

FrkZier

MorDk skriver:

Ville bare liiige dele!!

Ej hvor skønt

hvem der dog bare kunne sove så længe

Anmeld

27. november 2013

MorDk

FrkZier skriver:

Ej hvor skønt

hvem der dog bare kunne sove så længe

Så vild en følelse... det er seriøst 15-19 mdr. siden sidst!

Anmeld

27. november 2013

FrkZier

MorDk skriver:

Så vild en følelse... det er seriøst 15-19 mdr. siden sidst!

kan jeg sgu godt forestille mig! (men også kun forestille; længere kommer den ikke herhjemme)

Anmeld

27. november 2013

Tulle28

Feeeeedt!!! Nøj hvor jeg drømmer om den dag jeg kan sove mere end 2 timers sammenhængende! Zzzz.... Den yngste har stadigvæk øreproblemer og skal have lagt dræn i næste uge - det er blevet udskudt et par gange Meeeen så tager vi en kold tyrker og jeg håber at jeg også kan komme med et jubel-indlæg inden jul

Anmeld

27. november 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Feeeeedt!!! Nøj hvor jeg drømmer om den dag jeg kan sove mere end 2 timers sammenhængende! Zzzz.... Den yngste har stadigvæk øreproblemer og skal have lagt dræn i næste uge - det er blevet udskudt et par gange Meeeen så tager vi en kold tyrker og jeg håber at jeg også kan komme med et jubel-indlæg inden jul

Krydser fingre for dig/jer Xxx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.