Bh hvilken køber i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
8 svar
1 synes godt om
27. november 2013

Pigent

Jeg har rigtig svært ved at finde en bh der bare sidder godt.
Jeg kunne faktisk godt tænke mig en uden hægter i ryggen, men så bliver den også bare uden bøjler og lidt fyld, eller kender i et sted hvor man kan købe sådan en??

Hvilket mærke køber i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

liten-mamma

Pigent skriver:

Jeg kunne faktisk godt tænke mig en uden hægter i ryggen, men så bliver den også bare uden bøjler og lidt fyld, eller kender i et sted hvor man kan købe sådan en??

Hvilket mærke køber i?

Jeg køber bh'er i hunkemøller. De er så flotte og sidder vildt godt på mine bryster. 

Synes du skal gå ind i en undertøjs butik og lade en ekspert hjælpe dig til at finde den helt rigtige bh

Anmeld

27. november 2013

VIPpigen

Jeg bruger hunkemöller, eller også undertøj fra New yorker. Det er dem som sidder bedst. Her på det sidste vinder New yorker over hunkemöller, men det er nok ligeså meget fordi der ikke ligger en hunkemöller i nærheden længere

Anmeld

27. november 2013

Papillon

Jeg har aldrig kunnet finde mig tilpas i andet end H&M's bh'er. De fungerer bare for mig, desværre laver de ikke alle i D-skål, så udvalget kan godt være ret begrænset.

Med hensyn til en vatteret bh uden bøjle, kan jeg ikke hjælpe - måske du kan kigge rundt på forretningernes internetsider?

Anmeld

27. november 2013

lycly

Hvis jeg havde råd, så havde jeg købt alle mine bh'er hos triumph. De sidder sååå godt og findes i så mange forskellige modeller at man kan finde en der sidder perfekt. Men de er pænt dyre desværre

Så pt bruger jeg h&m selvom de sidder mega dårligt på bryster der har været igennem 2 graviditeter

Anmeld

27. november 2013

Pigent

Tak
Jeg har været i undertøjs butikker og fået hjælp og det fungere bare ikke for mig. Skal selv finde dem jeg føler der sidder godt. Jeg har købt i undertøjs butikker.

Anmeld

28. november 2013

Pigent

Så prøver jeg med en billig Bilka bh mens jeg venter dem jeg har bestilt på nettet. Fandt nogle der skulle lukkes foran

Anmeld

28. november 2013

twinny

Hunkemöller. De sidder bedst og er super flotte. Og en okay pris. 

Anmeld

28. november 2013

Team Putte

Pigent skriver:

Hvilket mærke køber i?

Jeg er helt vild med mærket Freya de sidder bare så godt og er lidt festlige i store størrelser og ikke brede og med en milliard hægter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.