Lavet hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.329 visninger
10 svar
10 synes godt om
27. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger...
jeg har brug for at være anonym fordi ingen må vide endnu at der er en lille spirer i man mave...
jeg var ved lægen i går, da jeg i har testet positivt i den her uge ( hele tre gange ) men desværre meget meget svagt.......
så var ved lægen i går og de lavede samme test, som også kun var meget svagt positivt, derfor fik jeg taget en blodprøve.....
den har jeg så ligeså lige fået svar på.... den var på 63... hvilket er meget lavt af at jeg er i uge 4+3......... så i morgen skal jeg have taget en ny blodprøve så vi kan se om den stiger....

mit spørgsmål er så.... er der andre her inde der har oplevet at starte med det lavt HCG tal????

jeg er så bange for at der er noget galt siden det ligger SÅ lavt, eller er jeg bare en langsom starter????

hilsen den frustreret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Anonym trådstarter

ingen der har oplevet det?

Anmeld

27. november 2013

M (:

Profilbillede for M (:
Elsker mine tre skønne børn
Anonym skriver:

Hej piger...
jeg har brug for at være anonym fordi ingen må vide endnu at der er en lille spirer i man mave...
jeg var ved lægen i går, da jeg i har testet positivt i den her uge ( hele tre gange ) men desværre meget meget svagt.......
så var ved lægen i går og de lavede samme test, som også kun var meget svagt positivt, derfor fik jeg taget en blodprøve.....
den har jeg så ligeså lige fået svar på.... den var på 63... hvilket er meget lavt af at jeg er i uge 4+3......... så i morgen skal jeg have taget en ny blodprøve så vi kan se om den stiger....

mit spørgsmål er så.... er der andre her inde der har oplevet at starte med det lavt HCG tal????

jeg er så bange for at der er noget galt siden det ligger SÅ lavt, eller er jeg bare en langsom starter????

Jeg har ikke selv fået målt mit HCG, men måske din ÆL har ligget senere end beregnet, og graviditeten dermed er nyere end først antaget? (: Det kan også være, at du "bare" er en langsom starter; eller begge dele!

Det behøver ikke være et dårligt tegn, så prøv at lade være med at tage sorgerne på forskud - det skal du nok nå, hvis det skulle blive aktuelt.

Venligst M (:

Anmeld

27. november 2013

VIPpigen

Forstår godt du er bange for noget er galt. Jeg ville tage det stille og roligt, og se hvad den næste siger. Nogen producere ikke så meget HCG, andre kan producere så man tror de skal have 5 unger....

Jeg står selv lidt i samme situation, men afventer. Jeg har dog ikke fået taget blodprøver. Så har besluttet mig for en tidlig scanning når jeg kommer længere hen

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Tusind Tak.... Det gav lidt ro... :-) så tager jeg stikket i morgen og håber mit tal er højere :-) skal heldigvis have svar allerede fredag :-D

Anmeld

27. november 2013

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Anonym skriver:

Hej piger...

Kan desværre ikke bidrage med en positiv historie . Men jeg xxx

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Kan desværre ikke bidrage med en positiv historie . Men jeg xxx

Det også okay.... Men du skal have tak for at du lige gav mig en tanke med på vejen.... 1000 Tak
Jeg håber min lille spirer bare er lidt langsom...

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Hej piger...

Hej fandt lige din tråd, og kunne godt tænke mig at høre hvad det endte med? Jeg er næsten i samme sted som dig nemlig..

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Hej fandt lige din tråd, og kunne godt tænke mig at høre hvad det endte med? Jeg er næsten i samme sted som dig nemlig..

Det endte heldigvis rigtig godt... jeg var ved lægen og fik taget en blodprøve, hvor mit HCG tal sagde 63, så fik jeg taget en ny blodprøve 2 dage senere hvorefter den var steget med sølle 20.... så kom til lægen igen 4 dage senere og BANG var den oppe på over 14.000........ 14000 ( jeg skrev ikke forkert) men for at være sikker på at min lille spirer lå inden for livmoderen og at den voksede som den skulle, ja så er jeg blevet scannet 2 gange - første gang i uge 5 og anden gang i uge 7 og baby har det godt... og nu går jeg ind i uge 10 her på søndag, så vi satser stærkt på vi skal holde vores lille guldklump til sommer
1000 tak fordi du spurgte til mig

Anmeld

2. januar 2014

miss-cl

Stort tillykke
Hvornår testede du positiv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.