Mindre liv tæt på termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.856 visninger
8 svar
3 synes godt om
26. november 2013

Menne

Jeg har i dag 3 dage før termin været en tur på fødegangen, da jeg ikke havde mærket liv hele dagen.. Alt var heldigvis som det skulle være. Jeg fik kørt strimmel og blev scannet. Min lille pige er ifølge scanningen nu 3200 g - en fin lille størrelse 

Mit spørgsmål til jer, er om nogle har erfaringer med at mærke mindre liv op til fødslen? Jeg har de sidste par dage haft fornemmelsen af, at noget er på vej.. Måske er det bare indbildning??! Hvordan havde i det lige op til??? 

39+4 i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

liten-mamma

Menne skriver:

Jeg har i dag 3 dage før termin været en tur på fødegangen, da jeg ikke havde mærket liv hele dagen.. Alt var heldigvis som det skulle være. Jeg fik kørt strimmel og blev scannet. Min lille pige er ifølge scanningen nu 3200 g - en fin lille størrelse 

Mit spørgsmål til jer, er om nogle har erfaringer med at mærke mindre liv op til fødslen? Jeg har de sidste par dage haft fornemmelsen af, at noget er på vej.. Måske er det bare indbildning??! Hvordan havde i det lige op til??? 

39+4 i dag 

Jeg mærkede mindre liv nu tættere jeg kom på termin. Var så bekymret og troede straks at noget var galt, men alt var fint Jeg blev sat igang 38+3, så kan desværre ikke fortælle dig om det er tegn på fødsel. Men kan fortælle dig, at jeg var meget moden inden jeg blev sat igang, hele 3 cm åben og 1 cm livmoderhals tilbage, så jeg havde nok født selv inden mange dage.

Anmeld

27. november 2013

mrhl

Menne skriver:

39+4 i dag 

Jeg mærker nærmest mere og mere liv, og selvom det er dejligt er det lidt frustrerende når man bare gerne vil føde og alle siger hun skal blive mere stille :b er 39+3

Anmeld

27. november 2013

Trekløver(:

Jeg mærkede markant mindre liv dagene op til fødslen.

Anmeld

27. november 2013

Menne

M_V skriver:

Jeg mærkede markant mindre liv dagene op til fødslen.

Det har jeg hørt flere sige.. Jeg satser på, der ikke er mange dage igen 

Anmeld

27. november 2013

Clisolka

Menne skriver:

39+4 i dag 

Jeg mærkede ikke mindre liv, men til gengæld mere liv 

Anmeld

27. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

da jeg mærkede mindre liv var det fordi jeg var i fødsel

men jo han var lidt mere stille i en uges tid før det.. var bare glad for min blære ikke længere var boksebold konstant

for at mavefornemmelsen er rigtig...

det var min selvom jeg ikke lyttede (handlede ind og var på boligkontoret med veer uden at vide det )

Anmeld

27. november 2013

Mettefpigen

Jeg har aldrig mærket liv hver dag....
Slimproppen gik torsdag aften.. Det var de eneste tegn jeg havde.. Fredag aften fik jeg plukveer der blev værre og værre, også blev de til veer... Havde ingen andre tegn overhovedet... Fødte 38+1...

Anmeld

27. november 2013

BigHope13

Menne skriver:

39+4 i dag 

Har hørt fra rigtig mange at de mærker mindre liv tæt på fødslen. Her var det lige modsat, synes han moslede mere og mere rundt derinde og blev sat igang 41+3 hvor han også gennem hele fødslen lå og sprællede rundt derinde, så her var det ikke tilfældet.

Håber for dig at prinsessen snart melder sin ankomst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.