nej ville han ikke. I min 15.uge spurgte han mig hvorfor jeg ike havde fået det fjernet - trods det var ham der i starten helst ville have barnet, hvor jeg sagde det nok var for tidligt for mig... men har så senere taget beslutningen om jeg ville det her nu, og så se hvor livet bar hen ad - ville heller ikke kunne have klaret det uden mine forældres opbakning! De vil gerne have deres første barnebarn nu, og nå ja så blir jeg jo heller ikke yngre... når man så tænker på ens egen mor kun var 22 da hun fik det første barn føler man sig pludselig utrolig gammel og barnlig hvis man ikke tør springe ud i det nu...
Efterfølgende tror jeg faderen har fortrudt og vil gerne følge med til fødselsforberedelse og de forskellige konsultationer... men der holder jeg nu på mit, for hvorfor fanden skulle han gøre mig pinlig berørt disse steder IGEN fremover??? så vil jeg da hellere møde nye mennesker selv.
jeg ikke meget for oplyse personlige oplysninger hér, men du kan så skrive til mig på netdating.dk som DinDansepartner (gratis) - er du på msn og fb?
Anmeld