(december) Nogen med termin i december fra Aalborg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

MilleWachs

Nej nej den er skam ikke forældet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

justice

jeg kommer jævnligt til Ålborg men er dog netop flyttet fra Ålborg - har termin 30/12

hører gerne fra andre jævnaldrende så vi evt. kan få netværk igang INDEN fødsel :-)

Anmeld

9. september 2009

MilleWachs

Jeg skulle nok mene at jeg er jævnaldrene med dig justice (jeg er lige fyldt 26), og jeg kunne også godt tænke mig at vi kunne få et lille netværk op at køre inden fødslen.

Anmeld

10. september 2009

justice

jep vil jeg gerne... har du haft nogen mén af graviditeten? jeg er blandt de heldige og har intet kunne mærke - før uge 22 da jeg mærkede liv første gang i mavsen, men ellers ingenting. Nu er man heldigvis ved at kunne se maven så det ikke bare er "indbildning" når man siger man er træt....

Anmeld

10. september 2009

MilleWachs

Okay ja så har du godt nok været heldig Jeg havde rigtig meget kvalme næsten konstant de første 12-13 uger, men var heldigvis i stand til at lade være med at kaste op. Jeg mærkede liv første gang i uge 19, og det føles stadig lige skønt, når den bette ligger og bokser derinde. Jeg har desværre fået rimelig ondt i bækkenet i løbet af den sidste uges tid, så det er lidt trælst, men håber bare at det ikke udvikler sig til bækkenløsning. Min mave er så faktisk også ved at være ret stor allerede, så der er ikke længere nogen der er i tvivl om at jeg er gravid

Anmeld

10. september 2009

justice

ok jeg har også ofte ondt hvis jeg har været ude og gå - "heldigvis" er jeg uden job pt så derfor kan jeg tage den med ro og slappe af - så meget man nu kan når man venter lille og stadig er alene om det. Det er hårdt, men jeg vil heller ikke være sammen med en fyr der ikke elsker mig eller den lille. Så kan jeg godt klare mig uden uanset hvad fremtiden bringer...

Hvor i Aalborg bor du så henne?

Anmeld

10. september 2009

MilleWachs

Okay ja der er flere grunde til at jeg har valgt at gå fra min kæreste, men den vigtigste er at vi havde for mange problemer i forholdet, og at han i starten var meget negativt indstillet overfor den uventede graviditet, så jeg besluttede at det ville være nemmest og bedst for både mig og barnet, hvis min kæreste og jeg gik fra hinanden. Det er hårdt, men jeg er sikker på at jeg har taget den rigtige beslutning.
Egentlig bor jeg i Nørresundby nu, men jeg flytter til Aalborg her d. 1/10 - i en dejlig 3 værelses lejlighed oppe bag ved zoo
Hvor er du flyttet hen, siden du er flyttet fra Aalborg?

Anmeld

10. september 2009

justice

er flyttet til vesthimmerland - hernede bor mine forældre og de synes efter jeg blev alene at jeg skulle flytte herned så var DE i det mindste i nærheen til at kunne hjælpe.... Vi stod netop og skulle til og flytte sammen ´før han skred så havde pludselig ikke noget sted at bo da det skete. Så nu bor jeg så halv time kørsel fra Ålborg  og hygger...

Anmeld

10. september 2009

MilleWachs

Okay det lyder til at have været hårdt, men godt du har en god familie der støtter dig så Min familie er heldigvis også meget støttende, og vil også gerne hjælpe til med det hele. Vil faderen så ikke have noget med barnet at gøre eller hvad?

Anmeld

10. september 2009

justice

nej ville han ikke. I min 15.uge spurgte han mig hvorfor jeg ike havde fået det fjernet - trods det var ham der i starten helst ville have barnet, hvor jeg sagde det nok var for tidligt for mig... men har så senere taget beslutningen om jeg ville det her nu, og så se hvor livet bar hen ad - ville heller ikke kunne have klaret det uden mine forældres opbakning! De vil gerne have deres første barnebarn nu, og nå ja så blir jeg jo heller ikke yngre... når man så tænker på ens egen mor kun var 22 da hun fik det første barn føler man sig pludselig utrolig gammel og barnlig hvis man ikke tør springe ud i det nu...

Efterfølgende tror jeg faderen har fortrudt og vil gerne følge med til fødselsforberedelse og de forskellige konsultationer... men der holder jeg nu på mit, for hvorfor fanden skulle han gøre mig pinlig berørt disse steder IGEN fremover??? så vil jeg da hellere møde nye mennesker selv.

jeg ikke meget for oplyse personlige oplysninger hér, men du kan så skrive til mig på netdating.dk som DinDansepartner (gratis) - er du på msn og fb?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.