Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke, jeg har termin 2 dage efter dig, og render stadig med tyk mave, så lidt misundelig må man gerne være ;-)
Hun ser så sød ud!
Kæmpe stort tillykke med hendeSikke fin hun er
DecemberBaby2013 skriver: D. 23.11.13 kl. 11.51 kom vores lille pige til verden!Jeg havde veer hele dagen før med 8 minutteres interval, troede dog det var alm. mens smerter, så tænkte slet ikke over det. De går så i sig selv ved en 20 tiden og tænker ikke mere over det. Vågner så næste morgen kl. 7:30 med veer. Ligesom dagen før, føles de som mens smerter, men nu med 5 minutters interval. Jeg står op, og opdager at slimproppen er gået. Går i seng igen og slapper af med manden. Da kl. er 9:00 ringer jeg til FG og forklare mit forløb. Får at vide at jeg godt kan komme ind, men at der nok ikke er sket det store, da jeg jo kun har haft 'udvidelses' veerne i halvanden time + de kun varer 30-45 sek.. Siger det okay, men vil alligevel gerne tjekkes. Jeg pakker tasken til sygehuset færdig og nu begynder veerne så at tage lidt mere fat. Kl. 9.30 må jeg ligge mig på sofaen under veerne, men stadig intet slemt. Kl. 10 ringer jeg igen, da veerne nu varer 60 sek. Vi kører forbi tanken og køber lidt snacks osv. Ankommer til FG kl. 10:30. Kl. 10:35 mærker jordemoderen på mig og siger jeg er 8 cm åben! 10:45 får jeg lavement. Veerne er nu slemmere, men jeg kan uden problemer snakke og være klar i hovedet. Vandet bliver taget kl. 11:15 og først der, må jeg opgive snakken under veerne og koncentrere mig om vejrtrækningen. 11:40 får jeg pressetrang, 11.51 er hun født . Moderkagen er født kl. 12:00. Hun vejede 4090 g. & var 55 cm. lang! . Vi er efter to dage på barselsgangen nu kommet hjem og har det alle fantastisk!
D. 23.11.13 kl. 11.51 kom vores lille pige til verden!Jeg havde veer hele dagen før med 8 minutteres interval, troede dog det var alm. mens smerter, så tænkte slet ikke over det. De går så i sig selv ved en 20 tiden og tænker ikke mere over det. Vågner så næste morgen kl. 7:30 med veer. Ligesom dagen før, føles de som mens smerter, men nu med 5 minutters interval. Jeg står op, og opdager at slimproppen er gået. Går i seng igen og slapper af med manden. Da kl. er 9:00 ringer jeg til FG og forklare mit forløb. Får at vide at jeg godt kan komme ind, men at der nok ikke er sket det store, da jeg jo kun har haft 'udvidelses' veerne i halvanden time + de kun varer 30-45 sek.. Siger det okay, men vil alligevel gerne tjekkes. Jeg pakker tasken til sygehuset færdig og nu begynder veerne så at tage lidt mere fat. Kl. 9.30 må jeg ligge mig på sofaen under veerne, men stadig intet slemt. Kl. 10 ringer jeg igen, da veerne nu varer 60 sek. Vi kører forbi tanken og køber lidt snacks osv. Ankommer til FG kl. 10:30. Kl. 10:35 mærker jordemoderen på mig og siger jeg er 8 cm åben! 10:45 får jeg lavement. Veerne er nu slemmere, men jeg kan uden problemer snakke og være klar i hovedet. Vandet bliver taget kl. 11:15 og først der, må jeg opgive snakken under veerne og koncentrere mig om vejrtrækningen. 11:40 får jeg pressetrang, 11.51 er hun født . Moderkagen er født kl. 12:00. Hun vejede 4090 g. & var 55 cm. lang! . Vi er efter to dage på barselsgangen nu kommet hjem og har det alle fantastisk!
EEEEEJ TILLYKKE SØDE!!!
Hvor er hun da en smuk lille sag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128