NU tror jeg vi har fundet ud af julegaverne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores datter på 4,8 år får denne fra Play Mobil http://www.toysrus.dk/Brands/Playmobil/PLAYMOBIL-5997-prinsesseeventyrslot?id=897304&vid=118033

Vi har stadigvæk ikke fundet ud af, hvad vores dreng skal have på 6 år. Men det bliver nok Lego Chima.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
tarkoflen skriver:

Thea skal have et kurvehus fra Rice af os, jeg synes de er så fine måske det bliver det her:

http://www.plint.dk/shop/kurvehus-dyrehandel-4286p .html

Uha ja de er nemlig bare så fede! Ønskede os dem til thea sidste år, men desvære fik hun ik nogen, og dem vi så var i århus, og der kommer vi jo så ik ret tit! Vh stine

Anmeld

27. november 2013

MortilElias2010

MorDk skriver:

Vores søn skal have en El-guitar og vores datter en CD-afspiller med Hello Kitty ♥

Hvad skal jeres unger have?

Elias får et playmobil sørøverskib af os gamle. Af farmor og farfar får han tøj og playmobil sørøvermandskab samt en kaptajn med en guldskat.  Af hans ene faster får han dinosaur han selv skal male. Af hans moster og tre onkler ved jeg ikke endnu, men har lagt forslag ud såsom skumsværd, en ridderhjelm, byg en hule-ridderborg, piratpistol i træ, piratsabel af skum, piratkostume Og Spidermantøj - bluse og flere små legoklodser, så vi kan bygge noget mere 

Anmeld

27. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får thea på 5år en rapuntzel og flynn barbi dukker ( købt på tilbud i Tyskland) 

En dukke stol til hendes cykkel, så dukke ka komme med ud og cykle. Og dukke ska self ha en cykkelhjelm, så det får hun også.

Så får hun 3 LEGO friendes trøjer ( købt på lagersalg )

Hva alberte på 17 mdr ska ha, har vi endnu ik fundet ud af! Vh stine

Anmeld

27. november 2013

tarkoflen

StineW79 skriver:

Uha ja de er nemlig bare så fede! Ønskede os dem til thea sidste år, men desvære fik hun ik nogen, og dem vi så var i århus, og der kommer vi jo så ik ret tit! Vh stine

De er så fine! Og der er mange søde! Og hvis man hedder Thea skal man da næsten have sådan et de kan jo også købes på nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.