Valget står mellem disse to brudekjoler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Mom2

Anonym skriver:

Så fik jeg i dag prøvet en masse kjoler igen! Nu er jeg nede på to kjoler - ret forskellig stil, men er ret vild med begge!

Hvilken en er bedst til mig?

Har stemt på kjole nummer to, den fremhæver dine former rigtig flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Maria-s

Flot timeglasfigur i nr 2, så der røg min stemme til

men husk komfort! Er de begge lige rare at have på? Det er jo vigtigt at du også FØLER dig godt tilpas i kjolen

Anmeld

26. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Så fik jeg i dag prøvet en masse kjoler igen! Nu er jeg nede på to kjoler - ret forskellig stil, men er ret vild med begge!

Nummer 2 er klart mest flatterende. (:

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Flot timeglasfigur i nr 2, så der røg min stemme til

men husk komfort! Er de begge lige rare at have på? Det er jo vigtigt at du også FØLER dig godt tilpas i kjolen

Jeg føler mig faktisk overraskende godt tilpas i begge kjoler, men de er jo så heller ikke syet til mig endnu! Jeg havde på ingen måde troet at jeg skulle have det store skrud på, men hold op hvor føltes det bare vildt at tage en kjole på, som bare passede

Anmeld

26. november 2013

B&J

100% kjole 2 den sidder såååå godt på dig

Anmeld

26. november 2013

Janni.

Nr 2, den fremhæver din flotte figur 

Anmeld

26. november 2013

HHC88

Nummer 2!

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg kan faktisk lide dem begge.. men jeg kan bedst lide foran på nr 1. og bagpå på nr 2...  grunden til at jeg ikke kan lide foran på nr 2, er fordi at de der løse "blondeting" det synes jeg ikke er særlig pænt, ellers er den rigtig flot nr 2.. men jeg har stemt nr 1

Tak for din stemme! Er vild med blonden på den første kjole, men tror nr to kjole e mest flatternede til min krop nu må vi se, hvad jeg ender med!

Anmeld

26. november 2013

sommerfuglen82

Syntes at kjole nr 2 

Anmeld

26. november 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Helt klart kjole nr. 2. Den passer så meget bedre til din kropsfacon end den første Den er virkelig smuk til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.