Flyttemad? what?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
5 svar
4 synes godt om
26. november 2013

EnSødMor

Hej i dejlige kvinder..

Vi står og skal flytte her på Lørdag, vi har i den anledning skrabet en masse folk sammen, så vi er ca 10 personer i alt, plus 3 små børn, og jeg regner med at de alle spiser der om aftnen, når alt er omme..

Men er tom for ideer, hvad dælen kan jeg lave til så mange mennesker? Gerne billigt og nemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

lycly

Pizzaer Altså hjemmelavede, det er da rimeligt nemt

Anmeld

26. november 2013

LLN

EnSødMor skriver:

Hej i dejlige kvinder..

Vi står og skal flytte her på Lørdag, vi har i den anledning skrabet en masse folk sammen, så vi er ca 10 personer i alt, plus 3 små børn, og jeg regner med at de alle spiser der om aftnen, når alt er omme..

Men er tom for ideer, hvad dælen kan jeg lave til så mange mennesker? Gerne billigt og nemt!

Hvad med at lave et par lasagner og smide i fryseren. Så kan du smutter forbi en bager og få et par lækre flute og lave en salat. Nemt, lækkert og billigt.

Anmeld

26. november 2013

FruStolpe

Spaghetti m. kødsovs. Super nemt og billigt.

Anmeld

26. november 2013

StineC

Hvis det skal være noget aftensmadsagtigt ville jeg stemme for ristaffel. Så kan du lave en stor gryde kylling i karry og så servere jasminris, peanuts, ananas, rosiner, kokosmel, peberfrugt, agurk, ærter osv. Det er lækkert
Hvis det bare er sådan noget hen på dagen så stemmer jeg også for pizzaer. Eller køb et par pakker rugbrød/franskbrød og en masse forskelligt pålæg til.

Anmeld

26. november 2013

Maria-s

Frikadeller og kartoffelsalat du kan lave det i forvejen og så er det bare lige at lune dellerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.