Vil det kunne lykkes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
10 svar
1 synes godt om
26. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har nu lagt et budget, som vi skal holde fra d. 1 jan. Det bliver første gang at vi skal gå efter et budget. Jeg har lagt et max. på 3000 kr. til mad, husholdning, bleer og MME. Har et barn på et år og snart en nyfødt.

Dem der har ca. det samme til mad, bleer og MME - hvordan går det? Lever i på rester eller har i det godt, og kan stadig få lækkert mad hver dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har nu lagt et budget, som vi skal holde fra d. 1 jan. Det bliver første gang at vi skal gå efter et budget. Jeg har lagt et max. på 3000 kr. til mad, husholdning, bleer og MME. Har et barn på et år og snart en nyfødt.

Dem der har ca. det samme til mad, bleer og MME - hvordan går det? Lever i på rester eller har i det godt, og kan stadig få lækkert mad hver dag?

altså 3000 kr på mdr

Anmeld

26. november 2013

SjeBets

Vi levede for ca 3000-3500 pr mdr og det var bleer, mad, husholdning og dyre foder og det var til 2 voksne og 2 børn. Og med mad planer og handlen en gang i ugen og en fryser så gik det fint uden vi følte afsavn

Anmeld

26. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Altså man kan nok godt for 3000.

Vi bruger dog mere, og vi er kun 2 voksne.

Vi køber ikke dyrt eller noget, men det løber hurtigt op

Anmeld

26. november 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Altså er du enlig, eller har du en partner?

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Altså er du enlig, eller har du en partner?

hov glemte jeg at skrive - er gift

Anmeld

26. november 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Jeg syntes 3000kr er et forsøg værd.. Hvis i samtidig handler ind til en uge af gangen, deler pengene op i uger, så i hver uge har ca 750,-, så burde i sagtens kunne få lækkert mad hver dag, rester kan måske ske et par gange om måneden, men det gør bestemt ikke noget..

Vi har samme tanke fra Januar, da vi netop har købt hus og flytter på lørdag, så vi skal til at leve lidt strammere.. 

Gør det til en leg at bruge mindst penge som muligt, men stadig få god mad, pengene der er til overs kan i bruge på sjov, eller gemme og spare op til evt. en ferie/tur til lalandia eller andet, det gør vi

Anmeld

26. november 2013

Kildebakken

Har I sat lidt ekstra af til jul og nytår? Så kan det sagtens lade sig gøre med lidt kreativitet:-)

Anmeld

26. november 2013

Kildebakken

Kildebakken skriver:

Har I sat lidt ekstra af til jul og nytår? Så kan det sagtens lade sig gøre med lidt kreativitet:-)

Hov læste lige forkert - det er vist ved at være sengetid:-)

Anmeld

26. november 2013

Mor til Majbørn

Sagtens!! Der er ikk til at spise meget ude eller tænke u-økonomisk. Men vi har en på 1,5 og en på 13 og to voksne, og vi lever okay på 2000-3000kr om måneden afhængig af vores benzin udgift. Men det kan godt blive lidt kedeligt nogle gange, for selvfølgelig står den på rester i hvert fald en gang om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.