Gravid i første hug?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
15 svar
21 synes godt om
26. november 2013

Soleil

Ja så kan jeg melde mig på banen, tror jeg Jeg har lige taget en test og den viser en fin svag streg med farve OG inden for tid, så det må betyde positiv ikk?! Puha kan slet ikke forstå det

Jeg smed pillerne for en måned siden, haft en mens og nu gravid...Det er så vildt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

LilleSmølf

Samme skete med vores søn. Jeg tror jeg tissede på en små 4 tests bare fordi jeg liiiige skulle være sikker på, at det faktisk kunne ske så hurtigt.

TILLYKKE!

Anmeld

26. november 2013

justagirl

Soleil skriver:

Ja så kan jeg melde mig på banen, tror jeg Jeg har lige taget en test og den viser en fin svag streg med farve OG inden for tid, så det må betyde positiv ikk?! Puha kan slet ikke forstå det

Jeg smed pillerne for en måned siden, haft en mens og nu gravid...Det er så vildt!

hey hey :I har du et billede :i ?

Anmeld

26. november 2013

Anonym101

Soleil skriver:

To streger inden for tid = posetiv jo, tillykke!

Anmeld

26. november 2013

Soleil

justagirl skriver:

hey hey :I har du et billede :i ?

Jeg smider et billede ind i morgen

Anmeld

26. november 2013

Soleil

SJN skriver:

To streger inden for tid = posetiv jo, tillykke!

Taaak

Anmeld

26. november 2013

Soleil

LilleSmølf skriver:

Samme skete med vores søn. Jeg tror jeg tissede på en små 4 tests bare fordi jeg liiiige skulle være sikker på, at det faktisk kunne ske så hurtigt.

TILLYKKE!

Tror også liiiige  at jeg tager et par teste mere, bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

26. november 2013

Dianabk

Soleil skriver:

Stort tillykke

Anmeld

26. november 2013

Anonym101

Soleil skriver:

Taaak

Hvor langt er du så nu?

Anmeld

26. november 2013

Babydrøm

Soleil skriver:

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.