Skriver lige ano, da jeg synes dette er lidt privat.
Sidder nu og er gravid i uge 25, og har fået et brev fra ambulatoriet, hvor de skriver jeg er indkaldt til samtale omkring min bristning under sidste graviditet for to og et halvt år sien. (Var en meget slem bristning, og gik jævnligt til kontrol efterfølgende, samt til bækkenbundstræning på hospitalet, en del af tarmen var "kommet med"...)
Nu sidder jeg så med dette brev, om at jeg skal komme til samtale pga. den nye graviditet/kommende fødsel, og skal åbenbart snakke om bristningen fra sidst.
Er der andre her på baby der har prøvet dette? at modtage sådan et brev og komme til samtalen/tjekket? (der står ikke noget om, om det kun er samtale eller om det også indebære tjek.)
Jeg har først næste jordemor besøg om 14 dage og skal på ambulatoriet her på torsdag, så kan ikke nå at spørge hende ind til dette.
Håber der er nogen her på baby der kan dele lidt erfaringer omkring dette, for lige nu er jeg lidt forvirret.
Hvorfor skal jeg til samtale??? troede jo alt var blevet "normalt" igen. Og hvad snakker man om til denne samtale med en læge???
Knus den forvirrede anonyme.
Anmeld