Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, efter jeg fik flyttet min termin fra April til Maj, kan jeg godt se jeg er lidt bagud med de andre kvinder som jeg er i mødregruppe på facebook med selvom det er nogle skønne piger Så nu har jeg lavet en gruppe til Maj-mødre.Gruppen er hemmelig så folk udefra ikke kan snage Jer der har termin i Maj kan kommentere her (eller i en PB hvis I ikke vil have alle kan se det) jeres e-mail og så kan jeg tilføje jer til gruppen på facebook.Har også slået dette op inde i gruppen under termins- og mødregrupper men der er vist ikke så meget aktivitet som forventet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Holder den lige oppe nogle dage så folk kan få muligheden for at melde sig.Der er allerede 2 andre piger/kvinder som er med i gruppen, så på nuværende tidspunkt er vi 3.Kan det virkelig passe der ikke er flere der har termin i maj ?
kom glad, kom frisk
Gruppen er nu ændret fra hemmelig til lukket så man kan søge på den (har erfaret det gør det nemmere for nye medlemmer) så den vil blive hemmelig igen, om en uges tid når de brugere der vil være med er inde. Gruppen hedder:Mødregruppe Maj 2014
kom glad folkens. Vi er 5 piger nu :-)Mødregruppen er pt. søgbar på Facebook, og hedder som sagt:Mødregruppe Maj 2014.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128