Bedre opfølgning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lad os veje os om

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.191 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Smukkert

Hej supersunde tøser.
Jeg synes vi skulle følge mere med i hvordan det går med vores nye livsstil, så jeg tænkte på om vi ikke skulle lave en fast ugedag, hvor vi vejer os - evt. måler os, for at se om det går i den rigtige retning. På den måde vil vi nok, hvertfald jeg selv, anstrenge os lidt mere for at holde den sunde livsstil, da vores vægt offentliggøres hver uge.

Hvad synes i?

Jeg stemmer for at fredag bliver vores vejningsdag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Smukkert

Jer der er med på ideen, skriver i ikke lige et indlæg, så jeg ved hvilke personer der vil deltage i ugentlige vejninger ?

Anmeld

26. juli 2009

ivfmarie

Jeg har svaret lørdag - men det var fordi jeg var på vægten igår, og til min skræk så at der var kommet 2 (TO!!!) kilo på, på 3 (TRE!!) uger...
Så om tre uger SKAL de være væk igen... derfor lørdag som vejedag...

Marie - der er sikker på at der har sat sig præcis ét kilo på hver røvballe - yaiks!!

Anmeld

26. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Synes det er en rigtig god ide... jeg er med

Jeg har bare stemt mandag... men egentlig er jeg ligeglad med hvilken dag det er.

Anmeld

26. juli 2009

Stumpen

Jeg skal igang, men er ikke helt klar endnu.. Skal lige have overskuddet efter flyt og fødsel.. Men har været på vægten og kan se at jeg blot mangler 5 kg så er jeg nede på det jeg vejede før jeg blev gravid (efter kun 2 uger, så er lidt stolt) Men inkl de manglende 5 kg, skal jeg have tabt mig 25-30 kg..

Nå jeg ævler, det jeg egentlig ville sige var at skulle jeg stemme ville det blive mandag, for jeg ved at finder jeg ud af om fredagen at vægten ser super ud, så har jeg endnu større mulighed for at falde i i weekenden, som altid har været min faldgruppe, når jeg har prøvet at ændre livsstil...

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

Ved der er et par stykker der gør det mandag...personligt har jeg altid syntes fredag var god...inden en lang måske ikke så sund weekend..
Men nu vejer jeg mig jo dagligt...
knus..

Anmeld

26. juli 2009

Smukkert

Jeg skal igang, men er ikke helt klar endnu.. Skal lige have overskuddet efter flyt og fødsel.. Men har været på vægten og kan se at jeg blot mangler 5 kg så er jeg nede på det jeg vejede før jeg blev gravid (efter kun 2 uger, så er lidt stolt) Men inkl de manglende 5 kg, skal jeg have tabt mig 25-30 kg..

Nå jeg ævler, det jeg egentlig ville sige var at skulle jeg stemme ville det blive mandag, for jeg ved at finder jeg ud af om fredagen at vægten ser super ud, så har jeg endnu større mulighed for at falde i i weekenden, som altid har været min faldgruppe, når jeg har prøvet at ændre livsstil...

Hehe ja, men hvis vægten derimod ikke viser positive resultater, så giver det måske et skub til at holde sig fra søde sager i weekenden .. Og hvis man nu har syndet i weekenden og ser vægten er steget om mandagen, så kan man måske blive så depri at man trøstespiser hele ugen igennem og giver op?

Jeg hader personligt mandage.. De er så trælse.. Weekenden er forbi og man skal gennem første arbejdsdag.. En tuuuung dag.. Så vil ikke tynge den med en vejning, der KAN gøre mig depri.. However, flertallet bestemmer.. Så må jeg overgive mig, hvis det bliver en mandag .

Anmeld

26. juli 2009

ivfmarie

Egentlig er dagen hvor du står på vægten vel underordnet - hvis det er forskellen fra uge til uge der er vigtig, ikk?
Så Mælkebøtte - du tager fredag, jeg tager lørdag, og så skriver vi bare tallene ind her om mandagen, ikk

Marie

Anmeld

26. juli 2009

Smukkert

ivfmarie skriver:

Egentlig er dagen hvor du står på vægten vel underordnet - hvis det er forskellen fra uge til uge der er vigtig, ikk?
Så Mælkebøtte - du tager fredag, jeg tager lørdag, og så skriver vi bare tallene ind her om mandagen, ikk

Marie

Du har ret, men jeg synes nu det kunne være rart hvis vi alle vejede os den samme dag

Anmeld

26. juli 2009

Stumpen

Mælkebøttebarn skriver:

Hehe ja, men hvis vægten derimod ikke viser positive resultater, så giver det måske et skub til at holde sig fra søde sager i weekenden .. Og hvis man nu har syndet i weekenden og ser vægten er steget om mandagen, så kan man måske blive så depri at man trøstespiser hele ugen igennem og giver op?

Jeg hader personligt mandage.. De er så trælse.. Weekenden er forbi og man skal gennem første arbejdsdag.. En tuuuung dag.. Så vil ikke tynge den med en vejning, der KAN gøre mig depri.. However, flertallet bestemmer.. Så må jeg overgive mig, hvis det bliver en mandag .

Det fungere bare forskelligt for os alle.. For for mig vil en evt. vægtstigning gøre at jeg passer på og en reducering vil gøre at jeg tænker "kan jo godt liiiige" Men det kan jeg ikke, for vækker jeg først den søde tand, så er hel%¤# løs for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.