Jeg skal igang, men er ikke helt klar endnu.. Skal lige have overskuddet efter flyt og fødsel.. Men har været på vægten og kan se at jeg blot mangler 5 kg så er jeg nede på det jeg vejede før jeg blev gravid (efter kun 2 uger, så er lidt stolt) Men inkl de manglende 5 kg, skal jeg have tabt mig 25-30 kg..
Nå jeg ævler, det jeg egentlig ville sige var at skulle jeg stemme ville det blive mandag, for jeg ved at finder jeg ud af om fredagen at vægten ser super ud, så har jeg endnu større mulighed for at falde i i weekenden, som altid har været min faldgruppe, når jeg har prøvet at ændre livsstil...

Hehe ja, men hvis vægten derimod ikke viser positive resultater, så giver det måske et skub til at holde sig fra søde sager i weekenden

.. Og hvis man nu har syndet i weekenden og ser vægten er steget om mandagen, så kan man måske blive så depri at man trøstespiser hele ugen igennem og giver op?
Jeg hader personligt mandage.. De er så trælse.. Weekenden er forbi og man skal gennem første arbejdsdag.. En tuuuung dag.. Så vil ikke tynge den med en vejning, der KAN gøre mig depri.. However, flertallet bestemmer.. Så må jeg overgive mig, hvis det bliver en mandag

.
Anmeld