Hej
Jeg har fået taget blodprøve til doubletesten og fået svaret fra lægen elektronisk. Da jeg ikke var klar over, at der er forskel på HCG blev jeg bekymret, da den kun var 60-noget.Jeg spurgte i en e-konsultation om tallet var for lavt og fik venligt svar, at det er helt i orden og at det lå på samme niveau, sidst jeg var gravid på ca samme tidspunkt.
Men så skriver han, at han vil henvise mig til en ekstra scanning med henblik på fastlæggelse af graviditetslængden.
Jeg er altså ikke i tvivl om hvor langt, jeg er henne og er sten sikker på sidste mens* første dag, som jeg også oplyste ved blodprøvetagningen.
Så nu bliver jeg jo helt bekymret over hvorfor han vælger det....

Tror i han ville bruge skatteydernes penge på en ekstra scanning, når jeg kan komme til nf-scanning allerede fra næste uge, bare for at berolige mig?
Sidst jeg var gravid var min papp-a værdi lav, fik jeg at vide til nf. Er der nogen, der ved, hvad det tal skal være ca uge 8?
Kort inden graviditeten fik jeg konstateret B12 vitamin mangel og nu er der konstateret vit D mangel.

Sikke noget rod. Det er sikkert bare vel ment, men forstyrrer en urolig mamma-to-bes nervøse side.
Anmeld