Hjælp til at tømme blæren...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2013

lau85

Hej

Jeg vil høre om der er andre, som under deres fødsel fik hjælp til at tømme deres blære med et plastik rør?! 

Hvor lang tid var I ømme bagefter? 

For mit vedkommende er det nu tre uger siden og er øm, når jeg rør dernede. Er i tvivl om det er normalt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Palaja

Jeg blev fik tømt blæren MANGE gange efter fødslen, da jeg ikke selv kunne komme af med vandet (og heller ikke kunne gå pga. bækkenløsning - længere historie ) - havde ikke gener efterfølgende. Selvfølgelig kan man komme til at lave ridser som kan gi ubehag og svie, men ikke tre uger efter tænker jeg.
Tror du ikke at det er selve fødslen du er øm efter? Det kan tage måneder om at blive normalt dernede igen

Anmeld

26. november 2013

modesty

Jeg tænker også at det mere er på grund af fødslen at du er øm. Det er helt normalt at man f.eks har ondt når man tisser i flere uger efter fødslen.

Anmeld

26. november 2013

Fuglemor

Jeg fik tømt min blærer på den måde mange gsnge i løbet af fødslen. Jeg oplevede kun det gjorde ondt et par dage efter

Anmeld

26. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Det hedder Rikkning og vi bruger det ofte der hvor jeg arbejder. Er du sikker på at du ikke er øm efter fødslen og ikke af Rikkningen ? For du kan godt være øm 1 eller 2 dage men ikke mere.

Anmeld

26. november 2013

mmh

jeg fik hjælp rigtig mange gange under fødslen og var kun øm efter selve fødslen, da jeg havde født

Anmeld

26. november 2013

Frk. Himmelblå

lau85 skriver:

Hej

Jeg vil høre om der er andre, som under deres fødsel fik hjælp til at tømme deres blære med et plastik rør?! 

Hvor lang tid var I ømme bagefter? 

For mit vedkommende er det nu tre uger siden og er øm, når jeg rør dernede. Er i tvivl om det er normalt... 

Jeg blev "tømt" flere gange under min første fødsel, da den varede 150 år, men jeg oplevede absolut ingen ømhed efterfølgende... - I hvert fald ikke så jeg noterede mig, at det skulle være pga. det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.