kan de sove i samme værelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2013

AnneMaria

Vi har ingen ekstra værelse, så vores søn har altid sovet i hans seng i vores soveværelse. Han er nu 13 mdr. Nu skal jeg føde om 3 mdr, og hun bliver også nødt til at sove med os, i en seng. Der er plads nok i soveværelset, men tænker sådan på om vores søn kan sove når hun vil skrige om natten. Er det måske bedre at i den første tid, jeg sover på sofaen med hendes seng ved siden af? Så min søn kan få sin ro, med hans far ved siden af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Jibbe

Vores den store var lige knap 2 år og sov i tremmesengrn i soveværelset da lillebror kom. Han sov fint fra det hele - værre var det når storebror klynkede eller hylede - så vågnede lillebror med det samme. Men de vænnede sig hurtigt til hinanden og den store sover også inde på eget værelse normalt, men når der sker meget så vil han helst sove på soveværelset og så får han lov.

Anmeld

26. november 2013

Frk. Himmelblå

AnneMaria skriver:

Vi har ingen ekstra værelse, så vores søn har altid sovet i hans seng i vores soveværelse. Han er nu 13 mdr. Nu skal jeg føde om 3 mdr, og hun bliver også nødt til at sove med os, i en seng. Der er plads nok i soveværelset, men tænker sådan på om vores søn kan sove når hun vil skrige om natten. Er det måske bedre at i den første tid, jeg sover på sofaen med hendes seng ved siden af? Så min søn kan få sin ro, med hans far ved siden af.

Jeg tror ikke rigtigt, du kan vide det, før hun er der. Det er jo svært at sige, om hun bliver larmende eller ganske stille. Og om din søn tager på vej af det.

Tag det som det kommer. I finder helt sikkert ud af det.

Anmeld

26. november 2013

StudPsyk

AnneMaria skriver:

De første måneder af James liv sov vi alle fire i soveværelset. Det var intet problem. Men James er også et meget roligt barn der altid har sovet godt! Havde han haft kolik som rose havde det ikke gået. Jeg synes i skal prøve, så kan du altid flytte på sofaen senere.

Anmeld

26. november 2013

Clisolka

Det kommer an på hvordan den lille kommer til at sove 

Vi har installeret Bella i vores soveværelse, så vi andre er flyttet i stuen (bor kun i en 2 vær.) 

Lillebror har haft mange maveproblemer de første mange uger, så det var mange skrigeture  Det ville Bella ikke have sovet fra, så jeg er glad for at vi valgte den løsning. Når lillebror kommer i tremmesengen rykker vi den med i stuen. På den måde får Bella stadig sin søvn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.