Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
13 svar
11 synes godt om
26. november 2013

Mariam90

Hej.

Jeg har lige tilmeldt mig på baby.dk. 

Jeg har lige lavet endnu et graviditetstest men det er lige som om jeg kan se et meget meget svagt positiv. 

Igår hvar testet negativ. Jeg har gået over beregned mensperiod i nogle dage nu.

nogen som også kan se det svage streg fra idag D.26/11?

Jeg har kramper i maven o sådan mærkelig følelse nederst i maven, og jeg står op om natten hundesulten! 

Ikke mit normale mig! ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Camillos

Mariam90 skriver:

Hej.

Jeg har lige lavet endnu et graviditetstest men det er lige som om jeg kan se et meget meget svagt positiv. 

Igår hvar testet negativ. Jeg har gået over beregned mensperiod i nogle dage nu.

Jeg har kramper i maven o sådan mærkelig følelse nederst i maven, og jeg står op om natten hundesulten! 

Kan godt se den tillykke :-)

Anmeld

26. november 2013

Lotte90

Mariam90 skriver:

Hej.

Synes godt jeg kan se en svag streg

Anmeld

26. november 2013

Mariam90

Skønt at vide at I også kan se det lille streg hehe tak for svar og Tak for gratulationen Camillos ��...

håber på tydligere positiv i løbet af ugen. 

Hvornår er det hormonerne fordobles så det bliver tydligere på graviditetstest? 

Anmeld

26. november 2013

Soleil

Mariam90 skriver:

Skønt at vide at I også kan se det lille streg hehe tak for svar og Tak for gratulationen Camillos ��...

håber på tydligere positiv i løbet af ugen. 

Hvornår er det hormonerne fordobles så det bliver tydligere på graviditetstest? 

Jeg kan også godt se en så stort tillykke

Mener det er hver 2 dag at HCG tallet fordobles

Anmeld

26. november 2013

Christina74

Hver 3. Dag

Anmeld

26. november 2013

A&F

Velkommen til. Jeg kan også se en streg, tillykke. Ved du hvor langt du er? 

Anmeld

26. november 2013

Sandratoft

Jeg ser også en ekstra streg på din sidste graviditetstest Tør godt sige tillykke 

Og velkommen herinde 

Anmeld

26. november 2013

Mariam90

Oh tusen tak for svar allesammen, hvor i søde hehe��

Jeg må slappe af 2-3 dage mer og lave nyt test igen jo �� jeg havde sidst mens den 27 oktober, og borde være 4+0 så det er stadig tidlig graviditet. 

Håber det holder inde i maven hvis det virkelig er noget selvfølgelig. ❤️

Anmeld

26. november 2013

Anonym101

Mariam90 skriver:

Hej.

Jeg kan godt ane noget HCG fordobler sig hver anden dag, så tag evt. en test i overmorgen
Jeg testede 3+0, 4+0 og 5+6 så ventede næsten en uge mellem hver test, så var jeg sikker på at få et tydeligt enten posetivt svar eller negativt svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.