Til jer der går til vægtscanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Babydream2013

Februar-baby14;) 28+ skriver:

Jeg har os gået til vækst scanning hver 14 dag siden uge 24, og på de tre gange har hun vokset fint- bare været lille. Da jeg var afsted uge 28+1 vejede hun 1108 gram. Så nu skal jeg først afsted igen i uge 32.

Vil du lave en update herinde...det er rart at kunne se jeres bebser's vægt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

asff

Babydream2013 skriver:

Hvor meget vejer jeres små bebser ?.

Jeg var til vægtscanning i sidste uge hvor bebsen vejede 933 g 27+2.

Var til scanning i går, og for 3 uger siden. for 3 uger siden var hun 14% under, og i går var hun 16% under, med en vægt på 1450g.

Anmeld

26. november 2013

SHERO

Babydream2013 skriver:

Hvad vejede din søn ved fødslen ? Fik du lov til at gå tiden ud ?

Gik 13 dage over tiden og han vejede 2670 g, blev scannet til 2900 7 uger før han blev født og vurderet af jm til over 4 kg, så ingen vidste han ville være lille.. havde åbenbart svangerskabs forgiftning uden de vidste det, derfor ekstra ekstra kontrol denne gang...

Anmeld

26. november 2013

Michelle21

Babydream2013 skriver:

Så kan jeg godt se vores er lidt lille i det.

Nu mellem de sidste to scanninger købte vi en 3D scanning og hold da op der er stor forskel på deres bud.

Ifølge hende var bebsen 25% under gennemsnittet men på sygehuset siger de 18, 1%

Ja hold da op en forskel,, altså fik afvide vores lå 3 % under.. men jeg ville nok gå efter det på sygehuset.. men de nok bare mig  

Anmeld

26. november 2013

StineC

Babydream2013 skriver:

Vores er også 8 dage bagud.

Er du blevet sygemeldt ?

Ja jeg er sygemeldt, men det er mest pga jeg har et hårdt fysisk arbejde. Jeg skal til scanning cirka hver 8. uge kun. Så underligt at du skal så tit når det stort set er det samme?

Anmeld

26. november 2013

Babydream2013

asff skriver:

Var til scanning i går, og for 3 uger siden. for 3 uger siden var hun 14% under, og i går var hun 16% under, med en vægt på 1450g.

Du må lige ta en lille snak med hende for det er jo den forkerte vej

Anmeld

26. november 2013

Babydream2013

Tullen85 skriver:

Gik 13 dage over tiden og han vejede 2670 g, blev scannet til 2900 7 uger før han blev født og vurderet af jm til over 4 kg, så ingen vidste han ville være lille.. havde åbenbart svangerskabs forgiftning uden de vidste det, derfor ekstra ekstra kontrol denne gang...

Hold da op det var da en forskel der vil noget hva ....utrolig de kan ta så meget fejl

Anmeld

26. november 2013

Babydream2013

Michelle21 skriver:

Ja hold da op en forskel,, altså fik afvide vores lå 3 % under.. men jeg ville nok gå efter det på sygehuset.. men de nok bare mig  

Vi går også efter sygehuset´s mål men må da indrømme jeg var lidt panisk da hun sagde 25 % under ....så heldig nok sku jeg til scanningen på sygehuset ugen efter

Anmeld

26. november 2013

Babydream2013

StineC skriver:

Ja jeg er sygemeldt, men det er mest pga jeg har et hårdt fysisk arbejde. Jeg skal til scanning cirka hver 8. uge kun. Så underligt at du skal så tit når det stort set er det samme?

Jeg er også sygemeldt.

Min læge sagde at min krop skulle slappe af så bebsen kunne vokse .

Ja jeg bliver scannet hver 3 uge (skal igen d 17 dec) men kun dejligt at de holder så meget øje med en.

Anmeld

26. november 2013

SHERO

Babydream2013 skriver:

Hold da op det var da en forskel der vil noget hva ....utrolig de kan ta så meget fejl

Meget... tænker scanningen var rigtig nok men at han så bare har tabt sig.. sjovt jeg var til vægtscanning fordi de mente han var meget stor.. han havde nok tabt sig en del efterfølgende.. men utroligt at 2 jm kan tager så meget fejl ved skøn...

Men rigtig glad for at blive fulgt denne gang.. fik at vide at lillesøster var 7% under, men inden for gennemsnittet, så håber på en stor baby denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.