så er vi hjemme igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Hej alle sammen
Det er længe siden.. Vi har lige holdt 3 ugers ferie og skal begge starte på arbejde imorgen. Allan på halv tid, da han skal starte stille op pga. hans kraveben.
Vi havde en fantastisk tur til Italien. +35 grader hver dag. Lidt regn om natten. Super søde naboer. Dejlig strand og super pool. Og isen var bare MUMS!!!
Ungerne var oppe de fleste aftener og se show sammen med nabobørnene og så fulgte vi voksne efter og så vankede der is bagefter... 
Vi var i venedig én dag og selvfølgelig den aller varmest. 40 grader og vi var alle ved at gå til i varmen. Det er ikke en by man skal tage til med små børn eller shoppelystne teenagere. Det er ikke til at holde styr på dem alle i det menneskemylder. 
Vi var derinde med vores teltnaboer, som også havde 3 børn med, som alle var jævnaldrende med Jonas og Katrine. 
Vi var også på en tur op til en bjergsø, hvor vi kunne cykle.. Allan og jeg skiftedes til en tur på raceren. Hel fantastisk tur!

Camping Ca'pasquali kan bestemt anbefales til alle børnefamilier.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Susan1978

hej RIkke, har set billederne på Facebook, de er fantastiske..

det ser bare ud som i rigtig har hygget jer.. og jeg tager hatten af for at i tager afsted i bil med 3 unger.. har jo selv siddet på bagsædet m 2 søskende.. sgu ikke altid rart.

velkommen hjem

Anmeld

27. juli 2009

Tina2

Ser super hyggeligt ud:-) Så også billederne på Facebook:-)

Jeg har aldrig været på kør-selv-ferie og kunne slet ikke tænke mig det pt.... Bare tanken om to irriterede unger på bagsædet... Pyyyh, det er slet iikke os (måske engang når de er blevet ældre)

Vi er vist mere til fly  Glæder mig rigtig meget til at komme ned i varmen om 23 dage

Anmeld

27. juli 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Syntes det er dejligt med kør-selv-ferie. 
Og ungerne passer mere eller mindre sig selv på bagsædet med deres nintendo´er og film.. De skal bare fodres engang imellem.. Hi hi

Tror nærmere det er vi voksnes tålmodighed, der bliver mindre og mindre jo længere vi kører.

Og så er det jo et plus at kunne tage bilen ud og handle billigt ind, eller tage ud til seværdigheder som ellers er uden for rækkevidde.
Har siddet uden bil i italien i pis øs regnvejr og ikke kunne komme nogle steder...

Katrine havde hals- og mellemørebetændelse på ferien og vi måtte på apoteket 3-4 gange. Og det krævede en bil....  eller en god gåtur og en bus.

Inden for europa tror jeg faktisk ikke længere vi flyver med mindre vi SKAL hjem til et fast tidspunkt.

Anmeld

27. juli 2009

Tina2

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Syntes det er dejligt med kør-selv-ferie. 
Og ungerne passer mere eller mindre sig selv på bagsædet med deres nintendo´er og film.. De skal bare fodres engang imellem.. Hi hi

Tror nærmere det er vi voksnes tålmodighed, der bliver mindre og mindre jo længere vi kører.

Og så er det jo et plus at kunne tage bilen ud og handle billigt ind, eller tage ud til seværdigheder som ellers er uden for rækkevidde.
Har siddet uden bil i italien i pis øs regnvejr og ikke kunne komme nogle steder...

Katrine havde hals- og mellemørebetændelse på ferien og vi måtte på apoteket 3-4 gange. Og det krævede en bil....  eller en god gåtur og en bus.

Inden for europa tror jeg faktisk ikke længere vi flyver med mindre vi SKAL hjem til et fast tidspunkt.

Nej, det er jo så forskelligt  Vi lejer en bil i 5 dage dernede, så det er ikke noget problem for os at komme rundt:-)

Vores unger spiller slet ikke nintendo's osv, så det ville ikke kunne underholde her..... Og jeg tror jeg fik spat af at høre på deres brok hele vejen ned igennem Europa....
Milas' brok fra Thisted til Aalbor kan være rigeligt, he he og det er altså kun 110 km:-)

Sååååh... Vi venter sgu lidt med det endnu, hvis vi nogensinde kommer på det

Knus Tina (som skal tidligt op og ned og se Sommer summarum imor'n)

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det lyder og ser ud som alle tiders ferie Super skønt for jer.

Jeg håber at det kommer til at gå godt med Allans skulder på arbejdet igen!!!... Skulle nødig have at han fik permanente gener...

Anmeld

31. juli 2009

tumle81

Hej Rikke

Hvor ser det bare lækkert ud, gid det var os der havde været afsted...

Vi prøvede det jo sidste år og jeg er allerede sikker på at vi tager afsted til næste år. Det er dejligt med kør selv ferie, og især camping livet med små børn...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.