Rikke Houmøller Thaarup skriver:
Syntes det er dejligt med kør-selv-ferie.
Og ungerne passer mere eller mindre sig selv på bagsædet med deres nintendo´er og film.. De skal bare fodres engang imellem.. Hi hi
Tror nærmere det er vi voksnes tålmodighed, der bliver mindre og mindre jo længere vi kører.
Og så er det jo et plus at kunne tage bilen ud og handle billigt ind, eller tage ud til seværdigheder som ellers er uden for rækkevidde.
Har siddet uden bil i italien i pis øs regnvejr og ikke kunne komme nogle steder...
Katrine havde hals- og mellemørebetændelse på ferien og vi måtte på apoteket 3-4 gange. Og det krævede en bil.... eller en god gåtur og en bus.
Inden for europa tror jeg faktisk ikke længere vi flyver med mindre vi SKAL hjem til et fast tidspunkt.
Nej, det er jo så forskelligt

Vi lejer en bil i 5 dage dernede, så det er ikke noget problem for os at komme rundt:-)
Vores unger spiller slet ikke nintendo's osv, så det ville ikke kunne underholde her..... Og jeg tror jeg fik spat af at høre på deres brok hele vejen ned igennem Europa....
Milas' brok fra Thisted til Aalbor kan være rigeligt, he he og det er altså kun 110 km:-)
Sååååh... Vi venter sgu lidt med det endnu, hvis vi nogensinde kommer på det

Knus Tina (som skal tidligt op og ned og se Sommer summarum imor'n)
Anmeld