Fiskeolie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2013

Papillon

Tager I fiskeolie eller tilskud af omega fedtsyrer af anden slags? Hvorfor tager I dem? Hvornår stopper I (uge)? Hvilken slags/mærke tager I, og hvor køber I dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

justagirl

Papillon skriver:

Tager I fiskeolie eller tilskud af omega fedtsyrer af anden slags? Hvorfor tager I dem? Hvornår stopper I (uge)? Hvilken slags/mærke tager I, og hvor køber I dem?

tager matas egne, for at styrke barnets hår øje og hud endnu mere.. pluds mit eget tager hvad min læge har sagt go' for startede i uge 13 tror jeg.. og er nu stoppet pga glasset var tomt

Anmeld

25. november 2013

justagirl

Papillon skriver:

men at kaste op om morgen  og ha taget fiske pille inden sengetid. .er bestemt ikke fedt.. er du gal en eftersmag af fisk man har efterfølgende..

Anmeld

25. november 2013

Kløver

Normalt taget jeg både kalk og fiskeolie

Nu hvor jeg er gravid køber jeg bio- gravid den indeholder fiskeolie, jern- vitaminer- kalk osv
Jeg er dog pga ssf tidligere på ekstra vitamin, og tager ekstra e-D vitamin og folsyre ved siden af samt sælolie

Anmeld

25. november 2013

Papillon

justagirl skriver:

men at kaste op om morgen  og ha taget fiske pille inden sengetid. .er bestemt ikke fedt.. er du gal en eftersmag af fisk man har efterfølgende..

Hahaha - det kunne jeg godt forestille mig

Anmeld

25. november 2013

Papillon

Maja84 skriver:

Normalt taget jeg både kalk og fiskeolie

Nu hvor jeg er gravid køber jeg bio- gravid den indeholder fiskeolie, jern- vitaminer- kalk osv
Jeg er dog pga ssf tidligere på ekstra vitamin, og tager ekstra e-D vitamin og folsyre ved siden af samt sælolie

Sælolie? Det lyder specielt, hvad er det til? 

Anmeld

25. november 2013

Kløver

Papillon skriver:

Sælolie? Det lyder specielt, hvad er det til? 

Det er ligesom fiskeolie bare med nogle lidt andre egenskaber men det er stadig omega 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.