3. Gangs graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. november 2013

Anonym trådstarter

Er gravid med det tredje barn og er kun i 4+6. Synes dog allerede jeg virker stor.

Det er sikkert kun fordi jeg er oppustet, men jeg har lidt svært ved at skjule maven og kan ikke "trække" maven ind.

Blev du hurtig stor 3. gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Anonym trådstarter

25. november 2013

Sara.

Meget hurtigt

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Meget hurtigt

Oki. Kan du huske hvor langt du var henne da du ikke kunne skjule det længere?

Anmeld

25. november 2013

SjeBets

Nope gjorde jeg ikke men der er også næsten 9 år mellem 2 og 3 som jeg har termin med i morgen. Men 2. Gang gik det hurtigt. Den har gang var jeg i uge 28-30 før folk kunne se jeg var gravid og ikke bare troede jeg var tyk

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Nope gjorde jeg ikke men der er også næsten 9 år mellem 2 og 3 som jeg har termin med i morgen. Men 2. Gang gik det hurtigt. Den har gang var jeg i uge 28-30 før folk kunne se jeg var gravid og ikke bare troede jeg var tyk

Nå ja alders forskellen kan måske spille ind..

Anmeld

26. november 2013

Tvebakken

Anonym skriver:

Er gravid med det tredje barn og er kun i 4+6. Synes dog allerede jeg virker stor.

Det er sikkert kun fordi jeg er oppustet, men jeg har lidt svært ved at skjule maven og kan ikke "trække" maven ind.

Nope - da jeg var halvvejs og til julefrokost, kunne folk stadig ikke se noget, trods en meget tætsiddende nederdel og lille top..

Der er 6 år mellem nr 2 og 3.

Anmeld

26. november 2013

Rikke S

Anonym skriver:

Jeg er også gravid med mit 3. barn og blev også rigtig hurtigt stor.
Vil dog lige tilføje, at jeg i forvejen er kraftig og har 2 børn som blev hhv 3 og 1 år i september, så dellen fra sidste graviditet var stadig ret løs i det .
Jeg er i uge 18 nu, og alle spørger hvornår jeg skal føde, de tror alle det er lige oppe over. Men jeg var altså også stor under 1. og 2. Graviditet, så nogle bliver nok bare hurtigt store (jeg har begge gange lignet en som ventede tvillinger, og omkring jul, gør jeg det sikkert igen)

Vh. Rikke

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Rikke S skriver:

Jeg er også gravid med mit 3. barn og blev også rigtig hurtigt stor.
Vil dog lige tilføje, at jeg i forvejen er kraftig og har 2 børn som blev hhv 3 og 1 år i september, så dellen fra sidste graviditet var stadig ret løs i det .
Jeg er i uge 18 nu, og alle spørger hvornår jeg skal føde, de tror alle det er lige oppe over. Men jeg var altså også stor under 1. og 2. Graviditet, så nogle bliver nok bare hurtigt store (jeg har begge gange lignet en som ventede tvillinger, og omkring jul, gør jeg det sikkert igen)

Vh. Rikke

Jeg er også lidt stor i forvejen, men min sidste graviditet var for 3 1/2 år siden. Men synes mine kollegaer er begyndt at kigge lidt mere, trods jeg prøver at skjule det med store bluser. De tør nok ikke spørge mig fordi jeg er lidt stor i forvejen. Skal til lægen torsdag og så regner med at sige det mandag i næste uge..

Anmeld

26. november 2013

Sara.

Hvem mon du er?
Jeg har Nor på 3 et halvt.... og min pige er 6.
Her er et billede af mig uge 12. Jeg vejer i forvejen for meget... men dette er pga baby
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.