Barsles penge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2013

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg er vildt forvirret angående barselspenge. Er der nogle af jer skønne kvinder som kan hjælpe? Ved ikke om vores økonomi har noget at sige men min kæreste er udlært og har 16.000 udbetalt, er pædagogmedhjælper og har 4.000kr udbetalt.

Håber der er nogle der kan hjælpe! På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

justagirl

Anonym skriver:

Hej alle, jeg er vildt forvirret angående barselspenge. Er der nogle af jer skønne kvinder som kan hjælpe? Ved ikke om vores økonomi har noget at sige men min kæreste er udlært og har 16.000 udbetalt, er pædagogmedhjælper og har 4.000kr udbetalt.

hvor mange timer er du ansat på.. 4000 lyder ikke af ret meget

Anmeld

25. november 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Hvis du kun har 4000 udbetalt går jeg udfra du vil få laveste sats som er 2200 om ugen før skat ca. Er ikke helt sikker(:

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

hvor mange timer er du ansat på.. 4000 lyder ikke af ret meget

Kun 15 om ugen :-( ville de så kunne betale sig hvis jeg blev ledig? Hvis jeg kun vil få 2000 og et eller andet som en anden skriver vil det jo ikke kunne løbe rundt :-(

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Hvis du kun har 4000 udbetalt går jeg udfra du vil få laveste sats som er 2200 om ugen før skat ca. Er ikke helt sikker(:

Puha det er ikke meget.. Det kan vi ikke klare os for med en baby.. Så skal jeg finde nyt job eller blive ledig hvis jeg ikke kan det??:-(

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Hov ups, læste det som måneden og ikke ugen :-) så længe jeg bare ikke får mindre.. Mange tak :-)

Anmeld

25. november 2013

justagirl

Anonym skriver:

Kun 15 om ugen :-( ville de så kunne betale sig hvis jeg blev ledig? Hvis jeg kun vil få 2000 og et eller andet som en anden skriver vil det jo ikke kunne løbe rundt :-(

jeg er ledig- og får via akasse og fag - ca 12.000 udbetalt hver månede.. er nu i arbejde / aktivering som jeg vil blive /være indtil barsel og den løn jeg får mens jeg er i aktivering er samme løn jeg vil få på min barsel.. så hvis du har betalt til akasse synes jeg da det ville være det klogeste.. jeg er også pædagogmedhjælper.. på 31 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.